معاون دانشگاه عالی دفاع ملی کشور؛

نباید تصور شود که انقلاب متعلق گروه و گرایش سیاسی خاصی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۸:۲۴
کد خبر: ۹۶۳۱۷۹
نباید تصور شود که انقلاب متعلق گروه و گرایش سیاسی خاصی است
معاون دانشگاه عالی دفاع ملی کشور گفت: حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب از جمله راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نشان می دهد که پس از ۴۱ سال میزان وفاداری به انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهیدان رو به افزایش است.

به گزارش برنا از اراک ، سردار محمودرضا شمس دولت آبادی  در آیین راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شهر ساوه که با حضور هزاران نفر از مردم در میدان انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: دست مدد الهی در پیروزی ملت و استقرار نظام جمهوری در سال ۵۷ نمایان بود و امروز به شکرانه این نعمت، بزرگ همه مردم با قدرشناسی به خیابان ها آمده اند.

وی افزود: مردم ایران در ۴۰ سال اخیر با شکیبایی و صبوری در مقابل کاستی ها و توطئه های دشمنان با حضور میلیونی در صحنه های انقلاب حضور داشته اند که نشان می دهد برخلاف تبلیغات و جوسازی ها همچنان به انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری وفادار مانده اند.
دولت آبادی گفت: ۲۲ بهمن مقطع رهایی ملت ایران و متمایز کننده گذشته و حال ایران است که نور اسلام در این روز متجلی شد و به همین دلیل یک عید بزرگ اسلامی همانند عید فطر است که در پایان روزه سخت دوران طاغوت به آن رسیدیم.
سخنران مراسم ۲۲ بهمن شهر ساوه افزود: یوم الله 22 بهمن از این رو که هزاران جوان همچون حضرت اسماعیل (ع) به دست طاغوتیان قربانی و ذبح شدند تا نظام اسلامی پایه گذاری شود را می توان با عید قربان هم مقایسه کرد.
دولت آبادی اظهار کرد: قوای اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ تجدید شد و این فتح الفتوح با همت همه ملت حاصل شد بنابراین نباید تصور شود که انقلاب متعلق گروه، دولت و گرایش سیاسی خاصی است چون صرفا متعلق به همه مردم ایران می باشد.
وی گفت:دشمنان هویت و حاکمیت ملی ما تلاش می کنند بین مردم و نظام و انقلاب فاصله ایجاد کنند اما نمایش اقتدار ملی در ۲۲ بهمن همه این ترفندها را خنثی می کند.
وی با اشاره به چهلمین روز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: این شهید والامقام نماد بارز مکتب و فرهنگ امام راحل بود و در دفاع مقدس هزاران جوان برومند مانند ایشان رشد کردند و با مدیریت خود توانستند دنیا را تغییر دهند.

معاون دانشگاه عالی دفاع ملی کشور ادامه داد: امروز اگر امریکائی ها در غرب آسیا و منطقه منزوی شده اند و اخیرا نیز اعلام کردند که تا یکسال آینده از عراق بیرون می روند، نتیجه رشادت ها و شهادت امثال حاج قاسم سلیمانی و یاران انقلاب در منطقه است.
وی گفت: ویژگیهایی چون تقوا، اخلاص و شهادت طلبی در مکتب انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما یک سنگ محک است و جوانان باید از او درس بگیرند ضمن اینکه همه مسئولان نیز باید با معیارهای شخصیتی و مکتبی این شهید سنجیده شوند.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال، تاکید کرد: مردم باید افرادی که همانند شهید سلیمانی دارای شاخص هایی چون اخلاص، تقوا و مردم داری هستند را برگزینند.
این استاد دانشگاه اظهار کرد: اگر نماینده ای شجاع و در ولایت فقیه ذوب نباشد، قادر نخواهد بود اهداف انقلاب و خواسته های مردم را برآورده کند.
وی گفت: مردم در داخل کشور گلایه های از جمله نقص در قانون و یا ضعف نظارت بر حسن اجرای آن که باعث ایجاد مشکلات اقتصادی شده است را دارند؛ بنابراین در انتخابات باید به افرادی که برای رفع این نقایص تلاش می کنند رای دهیم.

به گفته او، تشکیل مجلس قدرتمند با حضور و مشارکت گسترده مردم محقق می شود و اگر در پی آینده بهتر هستیم باید به جوانانی با دانش، عدالت محور و دارای روحیه جهادی رای دهیم.
دولت آبادی تاکید کرد: در دنیای امروز باید خودمان را در حوزه داخلی و خارجی تقویت کنیم و قدرت چانه زنی سیاسی بالایی داشته باشیم همانگونه که در عرصه نظامی و موشکی توانمندی های غیرقابل انکاری داریم.
وی با اشاره به موشک جدید ساخت سپاه پاسداران که امروز و در سالگرد پیروزی انقلاب رونمایی شد، گفت: این موشک رادار گریز، نقطه زن، غیرقابل ردیابی و دارای سرعتی معادل ۲۰ برابر صوت است که ثابت به ما اثبات می کند در حوزه های اقتصادی نیز می توانیم دستاوردهای اینچنینی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز