امام جمعه موقت تهران در جمع مردم اراک:

مشارکت مردم در ساخت نهادهای قدرت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۷:۵۰
کد خبر: ۹۶۳۱۹۰
مشارکت مردم در ساخت نهادهای قدرت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
امام جمعه موقت تهران گفت: ملت ایران بعد از گذشت چهل ویک سال از انقلاب با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به برکت ولایت و ایمان یک بار دیگر به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار برنا از اراک، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فر،د پس از راهپیمایی مردم در اجتماع راهپیمانان در مصلای بیت المقدس این شهر، اظهار داشت: ملت ایران بعد از گذشت ۴۱ سال با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که ملتی ثابت قدم هستند و راهی را که انتخاب کردند، با ایمان، بصیرت و با اعتقاد راسخ انتخاب کردند و با  تمام فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها برآن پایبند هستند واز آرمان های خود هم عقب نشینی نمی کنند.

 وی افزود: مردان و زنان در انقلابی تربیت شده‌اند که نمونه برجسته کلمه طیبه هستند. شهدای عالیقدر از مبنای اعتقادی استوار برخوردارند، لذا تا مرز شهادت پیش رفته اند و در راه مقدس عقیده خویش جان خود را در کف گذاشتند.

 ابوترابی فرد خاطر نشان کرد: ثبات قدم در چهره نورانی شهدا موج می زند. آنچه شهید پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی سیدالشهدای محور مقاومت سردار سلیمانی را برجسته کرده است، ۴۰ سال در خط مقدم از همه ارزش های اسلام انقلاب و ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه دفاع کرده است.

 

 امام جمعه موقت تهران برحضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد وبیان داشت: مشارکت شما مردم و حضور شما در کنار صندوق‌های رای یعنی افزایش اقتدار نظام است.

 به گزارش برنا، ابوترابی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح ایران نماد کلمه طیبه هستند. دنیا آنها را کلمه طیبه میداند. دنیا می بیند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهار دهه است با اقتدار مقابل همه دنیای استکبار ایستاده است.

 وی ادامه داد: دنیا مشاهده می‌کند ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران چهل سااپل با همه قدرت در برابر ابهت پوشالی استکبار جهانی با اقتدار ایستاده است. دنیا می‌بیند نیروهای انتظامی اسلامی ایران دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با اقتدار مقابل سرویس های جاسوسی جهان که زنجیره‌ای را برای خلق ناامنی در ایران و منطقه به وجود آوردند با قدرت ایستاده اند و ایران را به نماد امنیت در کره خاکی تبدیل نموده اند.  وی با اشاره به اینکه ایران نه تنها در خلق امنیت برای ایران، ادامه داد: بلکه برای عراق، سوریه، لبنان، غزه، یمن برای جهان اسلام تلاش نموده است.

وی بیان داشت: امنیت ایران، ا منیت عراق، سوریه، امنیت مردم مظلوم فلسطین و غزه و قهرمانی یمن با هم پیوند خورده است و در کنار هم خواهیم بود.

 براساس این گزارش، امام جمعه موقت تهران در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: هنر سردار سلیمانی این بود که راه وحدت مسلمانان برای ایستادگی در برابر ترویست ها و نقشه های جنایتکار آمریکا و صهیونیست‌ها را هموار کرد.

 ابوترابی خاطر نشان کرد: امروز ایران به یکی از کشورهای دارای دانش و فناوری در حوزه های مختلف خصوصاً در حوزه های نوظهور علمی تبدیل شده است. ثبات سیاسی مشارکت مردم در ساختن نهادهای قدرت همچون دولت، شوراهای اسلامی مجلس خبرگان رهبری و... این ها دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 وی خاطر اظهارداشت: ملت ایران باگذشت ۴۱ سال از انقلاب بار دیگر با حضور راهپیمایی نشان داده‌اند ملت ثابب قدم هستند. با ایمان با بصیرت ومعتقد با وجود فراز و نشیب های و سختی های تحریم ها و فشارهای سخت اقتصادی که خانواده های متوسط و ضعیف را در تنگنا  قرار داده است. اما آنها از راهی  را که برگزیده‌اند باز نمی ایستند و این نشان از قدرت کشور از برکات ولایت و ایمان مردم سرچشمه می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز