راهیابی ستارگان ورامین به نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۶:۱۶
کد خبر: ۹۶۴۶۱۱
راهیابی ستارگان ورامین به نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال
ستارگان ورامین برنده دیدار جنجالی با تیم شهروند ساری در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال کشور شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ تنها دیدار باقیمانده از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال در سمنان به عنوان زمین بی طرف بین تیم‌های شهروندساری و ستارگان ورامین برگزار شد که در این بازی  تیم ستارگان موفق شد با نتیجه سه بر ۲ حریف خود را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود.
دیدار دو تیم در وقت قانونی به تساوی ۲ بر ۲ انجامید  و در وقت اضافه  ، ستارگان ورامین توانست گل سوم و پیروزی بخش خود را به ثمر برساند.
در این دیدار مسلم رستمی‌ها، صابر خوش نما و علی محب علیان برای ستارگان ورامین و سروش احمدنیا و پژمان بهاروندی برای شهروند ساری موفق به گلزنی شدند.
وحید عرض پیما و مجتبی بختیاری این دیدار را قضاوت کردند.
پلی‌آف مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور قرار بود در سه دیدار برگزار شود و هر تیمی که موفق به پیروزی در ۲ مسابقه شود، برنده نهایی این مرحله شناخته خواهد شد.
تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و شهروند ساری این سه مسابقه را انجام دادند که در هر سه دیدار جنجال‌های زیادی به پا شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم‌گیری کرد.
بر این اساس، دیدار بین این ۲ تیم در شهر بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران صورت ‌گرفت تا حواشی به وجود آمده در بازی‌های گذشته، دوباره تکرار نشود.
پیش از این تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه توانسته بودند با غلبه برحریفان خود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز