دستگیری سارقان حرفه‌ای در بیرجند

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۱:۱۲
کد خبر: ۹۶۸۶۵۱
دستگیری سارقان حرفه‌ای در بیرجند
مأموران انتظامی شهرستان بیرجند موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای منزل در بیرجند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در روستا‌های اطراف بیرجند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی اسن شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ فولادی افزود: با افزایش کنترل‌های نامحسوس و کسب سرنخ‌هایی در این خصوص، مأموران پاسگاه "باقران" به ۲ نفر در این زمینه مشکوک شدند و با هماهنگی مقام قضائی متهمان را دستگیر کردند.
وی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها، منکر هر گونه اعمال مجرمانه شدند، اما با توجه به دلایل و شواهد ارائه شده از سوی مأموران، لب به اعتراف گشوده و راز ۳۸ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و موتور سیکلت در شهر بیرجند و دیگر شهرستان‌های استان را آشکار کردند.
سرهنگ فولادی افزود: این متهمان با شناسایی منازل و اطمینان از حضور نداشتن صاحبخانه وارد خانه‌ها شده و اقدام به سرقت منزل می‌کردند که با تلاش مأموران پاسگاه باقران دستگیر شدند.
وی با اشاره به این که اموال سرقتی کشف شده از سارقان پس از شناسایی تحویل مالباختگان شد، گفت: در این راستا یک پیکان وانت متعلق به سارقان توقیف و یک نفر مالخر نیز دستگیر شد که این متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز