استاندار کرمانشاه:

سپاه با روحیه انقلابی و جهادی علیه کرونا به میدان آمد

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳:۲۱
کد خبر: ۹۷۱۵۴۰
سپاه با روحیه انقلابی و جهادی علیه کرونا به میدان آمد
استاندار کرمانشاه گفت: حضور نیروهای جهادی و انقلابی سپاه در کنار مردم سبب ایجاد امیدواری بیشتر برای شکست کرونا شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ «هوشنگ بازوند» روز یکشنبه در مراسم آغاز عملیات ضدعفونی اماکن عمومی که با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، فرماندهان ارشد نظامی و نیروهای عملیاتی برگزار شد، گفت: حضور سپاه در کنار مردم سبب تقویت روحیه و ایجاد امید برای شکست کرونا شده و نمونه ای از همدلی و همراهی نیروهای نظامی با دولت و ملت در بحران است.

استاندار کرمانشاه افزود: حضور نیروهای نظامی در کنار مردم نشان از ایجاد امید است و این مهم در خنثی کردن توطئه دشمن مبنی بر ایجاد رعب و وحشت برای مردم بسیار اهمیت دارد.

مقام ارشد استان از همراهی نیروهای نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در بحران های چند سال اخیر به ویژه زلزله و سیل تشکر کرد و تصریح کرد: خوشبختانه حضور فعال سربازان ولایت و ملت در حل مشکلات مردم بسیار مهم بود و امروز نیزبا همان روحیه کنار مردم هستند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: امروز هم سپاه با روحیه ی جهادی و انقلابی به میدان آمده است و با این همدلی و همراهی و با مشارکت مردم کرونا راکنترل و شکست خواهیم داد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۰ اسفند سه نفر است و پاسخ بقیه تست‌ها منفی بوده است.

دکتر محمود رضا مرادی همچنین گفت: ٤٠ نفر هم اکنون در بیمارستان گلستان کرمانشاه بستری و مشکوک به بیماری کرونا هستند که البته حال عمومی همگی آنها در سطح مناسبی است.

وی اظهار داشت: ١٠ نفر از بیماران بستری شده نیز پس از انجام مراقبت های درمانی از بیمارستان ترخیص شدند.

تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تا عصر روز شنبه ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز