نمایشگاه بهاره لغو شد؛

توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار در استان بوشهر

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶:۳۹
کد خبر: ۹۷۲۰۵۲
توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار در استان بوشهر
به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه بهاره در بوشهر لغو شد و توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار و فروش فوق‌العاده در دستور کار است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی نمایشگاه فروش بهاره که قرار بود از ۱۴ تا ۲۳ اسفندماه برگزار شود، لغو شد.

سیدحسین حسینی اضافه کرد: قرار بود در این نمایشگاه‌ها کالاهایی همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ، میوه، پوشاک، کیف و کفش و غیره عرضه شود که به دلیل لزوم رعایت موارد بهداشتی در خصوص جلوگیری از گسترش ویروس کرونا باعث شد تا برپایی آن را لغو کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به لغو برگزاری این نمایشگاه‌ها بوشهر، هزینه‌های پرداخت‌شده برای غرفه‌ها از طریق اتاق اصناف مرکز استان به متقاضیان بازگردانده خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: تدابیر لازم برای توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار، برنامه‌ریزی فروش فوق‌العاده و همچنین تخفیف قیمت برخی از کالاها نیز در ایام پایانی سال ویژه نوروز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تأمین میوه شب عید استان شامل حدود ۸۰۰ تن میوه شامل ۵۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب تأمین و ذخیره خواهد شده است که از طریق فروشگاه‌های مجاز با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز