در تماس تلفنی با استاندار مرکزی؛

قول مساعد رئیس جمهور برای تسریع در ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۹:۲۸
کد خبر: ۹۷۷۰۰۳
استاندار مرکزی گفت: رییس جمهوری ساعتی پیش در تماس تلفنی ضمن دریافت آخرین وضعیت استان در خصوص ویروس کرونا، نسبت به تامین اعتبار بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک قول مساعد داد.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده ، افزود: وضعیت استان مرکزی در حوزه تامین نیازهای کادر درمانی و بهداشتی و تدابیر ستاد پدافند زیستی و اقدامات دستگاه‌های اجرایی این استان در مقابله با گسترش ویروس کرونا در این تماس تلفنی تشریح شد.

وی ادامه داد: در این تماس تلفنی از رییس جمهوری درخواست شد با توجه به شرایط سرانه تخت‌های بیمارستانی استان مرکزی نسبت به سرانه کشور، دستور مساعدت تامین اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) را صادر نمایند که ایشان نسبت به این مساله مهم قول مساعدت دادند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در این تماس تلفنی رییس جمهوری از تلاش‌های قرارگاه پدافند زیستی، شورای تامین، اقدامات دستگاه‌های اجرایی به خصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و کادر درمانی استان مرکزی تقدیر کرد.

آقازاده ادامه داد: در صورت تامین اعتبار لازم و تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج ) اراک در سال ۹۹، سرانه تخت های بیمارستانی استان مرکزی در مقایسه با شاخص کشوری روند مناسبتری خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز