رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

۵۴ مورد کرونا مثبت امروز در استان شناسایی شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۶:۵۸
کد خبر: ۹۷۷۷۵۸
۵۴ مورد کرونا مثبت امروز در استان شناسایی شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۵۴ مورد مثبت ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا در مدت ۲۴ ساعت گذشته در این استان مشاهده شد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر سید محمد جمالیان در جمع خبرنگاران افزود: ۳۶ نفر از این افراد در شهرستان اراک، ۱۶ نفر ساوه و ۲ نفر در شهرستان خمین بوده است.
وی از ترخیص ۵۳ بیمار بهبودیافته کووید ۱۹ در مدت ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی استان مرکزی خبرداد و ادامه داد: ۲۷۴ بهبودیافته این بیماری از ابتدای مشاهده ویروس کرونا تا کنون از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند.
دکتر جمالیان گفت: اکنون ورودی بیماران کووید ۱۹ به بیمارستان‌های استان مرکزی و بهبودیافتگان خروجی از بیمارستان‌های استان برابر بوده و کمبود امکانات درمانی در استان وجود ندارد.
وی ادامه داد: الکل و مواد ضدعفونی کننده اکنون در داروخانه‌های بخش خصوصی وجود دارد و تامین ماسک مورد نیاز مردم نیز با هماهنگی سازمان صمت استان مرکزی در دستور کار قرار دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده از روز دوشنبه ماسک‌های تولید شده توسط واحدهای تولیدی استان مرکزی که به تازگی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، وارد بازار می شوند.
دکتر جمالیان گفت: با ورود این تولیدات به بازار ماسک مورد نیاز مردم به میزان لازم در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی بازار سرپوشیده، مراکز خرید و پاساژهای شهرستان اراک نیاز است مردم با ماندن در خانه در ریشه کنی این بیماری، همکاری لازم را با بخش درمان استان مرکزی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز