عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی؛

حقوق کادر درمان استان افزایش پیدا کند

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۶:۱۷
کد خبر: ۹۷۸۴۲۴
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت ارقام ناشی از افزایش حقوق بر اساس احکام صادره برای کادر درمان استان مرکزی شد.

به گزارش برنا از اراک ،  سید مهدی مقدسی  در جمع خبرنگاران افزود: اکنون بیش از ۱۵۰کشور به ویروس کرونا درگیر شده و جمهوری اسلامی ایران نیز پس از چین و ایتالیا بیشترین آمار مبتلایان و فوتی ها را داشته و باید برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کووید ۱۹ اقدامات گسترده و مستمر انجام شود.

وی با یادآوری تلاش استانداری، اعضای ستاد ملی و استانی استان مرکزی برای مقابله با ویروس کرونا ادامه داد: این ویروس به دلیل مجاورت این استان با شهر قم آسیب‌های جدی و همه جانبه به استان وارد کرده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: درراستای تامین اعتبار برای پراخت تفاوت افزایش حقوق کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی که در گذشته احکام آن صادر شده  پیگیری‌ها و مکاتباتی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر اقتصاد انجام شده و امید است در اولین فرصت مطالبات معوق پزشکان، کادر درمان، پرستاران و نیروهای خدماتی استان پرداخت شود.

وی در ادامه گفت: در دو مرحله با وزیر بهداشت و معاونان ایشان، استاندارمحترم مرکزی و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مذاکراتی در خصوص  آخرین وضعیت استان مرکزی انجام شد و خواستار تامین اقلام  اساسی مورد نیاز به ویژه تجهیزات و لوازم بویژه برای مقابله با ویروس کرونا مخصوصا برای مراکز درمانی شده ایم.

مقدسی افزود: امید است با همکاری مردم و مسوولان و حضور در منازل و رعایت بهداشت فردی روند نزولی این بیماری در روزهای آتی و در ایام نوروز آغاز شود.

 

نظر شما