فرماندار خبرداد؛

ورودی های شهر خمین برای مسافران مسدود شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۵:۲۳
کد خبر: ۹۷۸۸۰۷
ورودی های شهر خمین برای مسافران مسدود شد
فرماندار خمین گفت: با توجه به نزدیکی نوروز و شیوع ویروس کرونا محدودی‌های ترافیکی و عبور و مرور از روز سه‌شنبه تا اطلاع ثانوی در این شهرستان اعمال می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، احمد طهرانی افزود: بر اساس بازدید میدانی صورت گرفته از سوی اعضای شورای تامین و شماری از مسوولان خمین اعمال محدودیت‌های ترافیکی درشهر، ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و طرح غربالگری بیماران و تب‌سنجی از ۲۷ اسفند سال جاری در زادگاه امام راحل انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: براساس مصوبات شورای تامین خمین، ورودی این شهرستان از سمت محور الیگودرز مسدود می‌شود و خودروهای عبوری که قصد گذر از شهرستان را دارند باید از کمربندی جنوبی خمین تردد کنند.
فرماندار خمین تصریح کرد: شهروندان و افرادی که قصد ورود به شهر را دارند باید پس از عبور از کمربندی جنوبی از مسیر میدان حجاب به شهر وارد شوند.
طهرانی با بیان اینکه ورودی و خروجی شهر خمین از سمت میدان شهدای کمره (انتهای خیابان مصطفی خمینی ) مسدود است، گفت: ورود و خروج خودروهای بومی و پلاک شهرستان از طریق میدان نهم دی امکان‌پذیر است.
وی افزود: ورودی خمین از سمت میدان امام خمینی ( میدان آزادی – جاده تهران خمین ) به سمت شهر و بلوار شهدای گردان روح‌الله مسدود بود و خودروهایی که قصد ورود به شهر را دارند باید از مسیر رمپ کناری پل تقاطع غیر همسطح واقع در ابتدای محور خمین – محلات وارد کمربندی شرقی شده و به سمت میدان حجاب و سپس داخل شهر تردد کنند.
فرماندار خمین تمام محورهای فرعی منتهی به شهر خمین از سوی اداره راهداری و حمل ونقل و شهرداری را مسدود بیان کرد.
طهرانی ادامه داد: ورودی خیابان قیام به سمت گلزار شهدا از سمت روستای فرفهان (میدان قیام ) مسدود بوده و افرادی که قصد ورود به شهر را دارند می توانند از ورودی میدان ۹ دی و یا میدان حجاب واقع در محور گلپایگان به شهر وارد شوند.
وی تاکید کرد: محدودیت های ترافیکی از امروز  ساعت ۹ صبح تا ۲۱ در مرکز شهر اجرا می شود و بر این اساس ورود خودروها از سه نقطه ابتدای خیابان آیت الله سعیدی به سمت میدان انقلاب ، میدان ۱۵ خرداد به سمت میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل بیت امام به سمت میدان انقلاب ممنوع است.
فرماندار خمین یادآور شد: خودروهای متخلف که در محل‌های مذکور تردد کنند از سوی پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند.
طهرانی گفت: تنها ورودی  شهرخمین میدان نهم دی و میدان حجاب واقع در محور گلپایگان است و ایستگاه های غربالگری به‌صورت ۲۴ ساعت در این میادین مستقر و از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان جلوگیری می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود مسئولان را در شکست ویروس کرونا یاری کنند و  از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و روستاهای تابعه خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز