استاندار در اولین شورای ستادی مدیران استانداری سال ۹۹ تاکید کرد:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام / عوامل موثر بر جهش تولید در همه حوزه‌ها معین شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۳:۴۸
کد خبر: ۹۸۰۸۱۸
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام / عوامل موثر بر جهش تولید در همه حوزه‌ها معین شود
استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، به نتیجه رساندن مصوبات سفرهای شهرستانی، اجرای طرح‌های نیمه تمامی همچون مسکن روستایی، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، امکانات زیرساختی حمل و نقل از جمله مواردی است که باید در اولویت برنامه‌های سال جدید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در شورای معاونان و مدیران کل ستادی استانداری عنوان کرد: اتکا به تولید داخلی موجب افزایش قدرت کشور و قطع وابستگی به خارج می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید» تاکید کرد: جهش تولید، کاهش نرخ بیکاری، افزایش درآمد و کاهش وابستگی به خارج را به دنبال دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مزیت‌های استان گفت: لازم است عوامل موثر بر جهش تولید در همه حوزه‌ها معین شود و در همین راستا برنامه‌های عملیاتی استان برای سال جدید مشخص شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سال ۹۸ عنوان کرد: نواقص و نارسایی‌های سال قبل احصا شده و برای رفع کامل بررسی شوند.

معتمدیان افزود: اولویت‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادهای اجرایی برای سال ۹۹ تدوین و ارایه شود تا جهشی در برنامه‌های سال جدید داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، به نتیجه رساندن مصوبات سفرهای شهرستانی، اجرای طرح‌های نیمه تمامی همچون مسکن روستایی، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، امکانات زیرساختی حمل و نقل از جمله مواردی است که باید در اولویت برنامه‌های سال جدید قرار گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی تاکید کرد و توانمندسازی پیمانکاران بومی را از اولویت‌های سال ۹۹ برشمرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تفاهم نامه‌ها و سندهای توسعه شهرستانی تصریح کرد: در سال جدید توان خود را برای اجرای این موارد خواهیم گذاشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را «جهش تولید» نامگذاری و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز