قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

مبتلایان قطعی به کروناویروس در استان اردبیل به ۳۱۸ بیمارافزایش یافت/۵ فروردین ۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۰:۱۸
کد خبر: ۹۸۰۸۹۵
مبتلایان قطعی به کروناویروس در استان اردبیل به ۳۱۸ بیمارافزایش یافت/۵ فروردین ۹۹
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر با توجه به نتایج آزمایشگاه ویروس‌شناسی، ابتلای ۹ بیمار به کروناویروس تأیید شده و آمار مبتلایان قطعی کرونا در استان اردبیل به ۳۱۸ بیمار افزایش یافته است.

به گزارش برنا ، افشین فتحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز شیوع کروناویروس در استان اردبیل ۳۱۸ بیمار بر اساس نتایج آزمایشگاه ویروس‌شناسی استان به کروناویروس مبتلا شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۴۲ بیمار مبتلا قطعی و مشکوک به کروناویروس در بخش ویژه کرونا بیمارستان‌های استان اردبیل بستری و تحت درمان قرار دارند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر چند بیمار جان خود را از دست دادند که فعلا مشخص نشده که علت فوت، ابتلا به کروناویروس است و آمار رسمی بیماران مبتلا قطعی که فوت کردند ۴۴ بیمار است که در یک روز اخیر آمار جانباختگان کرونا در استان افزایش پیدا نکرده است.

فتحی بیان کرد‌‌: با رعایت نکات بهداشتی و خانه‌نشینی مردم عزیز استان اردبیل در حال حاضر روند صعودی کروناویروس در استان متوقف شده است و سیر بیماری کرونا در استان اردبیل شیب ملایم داشته است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: از مردم عزیز استان اردبیل تقاضا داریم خانه‌نشینی، عدم تردد در معابر شهری و پرهیز از مسافرت‌ را با جدیت کامل رعایت کنند.

وی گفت: اگر روند فعلی کروناویروس در استان اردبیل را به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز حفظ کنیم از دو هفته آینده به شکل رسمی و با شیب قابل توجهی، روند نزولی کروناویروس در استان اردبیل آغاز خواهد شد که با همکاری و همیاری مردم عزیز، این بیماری ویروسی را در استان اردبیل مهار خواهیم کرد.

 

خبرنگار-رویا نوروزی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز