استاندار مرکزی:

شیوع ویروس کرونا تاثیری بر اجرای شعار جهش تولید ندارد

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۹:۱۵
کد خبر: ۹۸۰۹۵۲
شیوع ویروس کرونا تاثیری بر اجرای شعار جهش تولید ندارد
استاندار مرکزی گفت: برنامه‌های اقتصادی این استان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار جهش تولید اجرا می‌شود و شیوع ویروس کرونا تاثیری بر آن ندارد.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در محل استانداری این استان افزود: با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده باید تمام ظرفیت این استان در راستای تحقق منویات معظم‌له بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: تشکیل نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و صاحب‌نظران اقتصادی مهمترین وظیفه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سازمان صمت استان است که باید پیش از اتمام تعطیلات نوروز عملیاتی شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: مشکلات و موانع فعالان اقتصادی از قبیل تامین مواد اولیه، مشکلات آنها با بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانک‌ها باید در اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی فهرست‌بندی و وظیفه هر یک از دستگاه‌های مسوول پیش از پایان تعطیلات نوروز ابلاغ شود.

آقازاده بیان کرد: عملکرد استان مرکزی در برنامه های اقتصادی سال گذشته در راه‌اندازی واحدهای راکد، پرداخت تسهیلات، اشتغالزایی و پرداخت حقوق معوق سرآمد دیگر استان‌های کشور بود و این رویه با قدرت و حمایت بیشتر در سال جاری نیز ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز