فروش کفن ضد آتش و عذاب قبر! + عکس

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۱:۲۶
کد خبر: ۹۸۶۰۶۶
فروش کفن ضد آتش و عذاب قبر! + عکس
فروش و تبلیغ کفن های ضد آتش برای رهایی از آتش عذاب شب اول قبر که مرده را از عذاب الهی دور می کند و از عذاب شب اول قبر کم می کند. انتشار این خبر جنجالی واکنش های بسیاری در پی داشت.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ این روزها که صنعت جهان در حال پیشرفت و پیچیده شدن است هر از چند گاهی خبرهای عجیب و غریبی از گوشه و کنار دنیا در رابطه با تولید انواع محصولات جدید می شنویم که شنیدن بعضی از این خبرها چیزی جز بهت و حیرت در پی ندارد برخی از افراد با اقدامی ناشایست دست به کارهایی می زنند تا بتوانند افکار عمومی به ویژه مسلمانان را مختل کنند و به نحوی تنشی در عقاید و اعتقادات مذهبی آنها ایجاد کنند.

چراکه شخصی به نام جوبلی احمد هوجا با اینکه خود عالم دینی ترکیه می باشد ولی بسیاری از عقاید مذهبی را نفی کرده و خود در ترکیه از طریق یک سایت اقدام به تبلیغ و فروش کفن هایی کرده است که بر اساس گفته ها روی این کفن ها از پوست آهو ادعیه ها و اسماء الهی نوشته شده که مرده را در شب اول قبر از عذاب الهی دور می کند و از عذاب شب اول قبر کم می کند در حالی که این اقدامات از نظر دینی هیچ تآثیری بر کم و زیاد کردن عذاب قبر و اعمال مرده ندارد.

بر اساس این گزارش در حالی که قیمت معمولی یک کفن در ترکیه حدود 70 لیر است ، این وب سایت برای فروش کفن های ضد آتش و ضد عذاب بیش از 370 دلار از خریداران می گیرد.

بر اساس ادعای این وب سایت روی این کفن ها از پوست آهو ادعیه ها و اسماء الهی نوشته شده که مرده را در شب اول قبر از عذاب الهی دور می کند و از عذاب شب اول قبر کم می کند.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما