پنج برنامه‌ به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در یزد اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۸:۰۶
کد خبر: ۹۹۹۰۵۵
پنج برنامه‌ به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در یزد اجرا می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، پنج برنامه محوری با تشکل‌های مردمی و مذهبی در استان تهیه و برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌‌های خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت پانزدهم ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، پنج برنامه محوری با همکاری مردم و تشکل‌های مردمی و مذهبی در استان تهیه و برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به مرحله مدیریت بیماری کرونا در استان، بر خلاف سال‌های گذشته برای پیشگیری از شیوع آن محور برنامه‌های میلاد کریم اهل بیت (ع) در فضای مجازی است.

حجت الاسلام فخرالدینی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ساعت ۱۸ امروز آیین تعویض پرچم بقاع متبرکه و امامزادگان استان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه صورت می‌گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار کرد: همچنین برنامه معنوی توسل خانوادگی به این امام رئوف قبل از ساعت ۲۱ جمعه شب به صورت زنده از حرم امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حرم احمدبن موسی (ع) از شیراز پخش می‌شود.

او تصریح کرد: فردا که مصادف با ۱۵ رمضان و میلاد دومین امام شیعیان جهان است مراسمی همراه با پخش آن از مساجد و بقاع متبرکه استان یزد در ۲۱ شهر و تعدادی از روستا‌ها بدون حضور مردم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فخرالدینی یادآور شد: در این روز در میدان امیرچقماق شهر یزد نسبت به اجرای سرود خیابانی از سوی گروه‌های برتر با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی اقدام و به کمک سیستم صوتی در مناطق همجوار پخش می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی در خصوص سیره و شخصیت امام حسن (ع) از دیگر برنامه‌های خاصی است که در فضای مجازی توسط برخی نهاد‌ها و تشکل‌ها پیش‌بینی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز