بیمارستان پیروز تجمیعی از بیمارستانهای دولتی رشت است

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۴۶۵۰
بیمارستان پیروز تجمیعی از بیمارستانهای دولتی رشت است
دکتر هاتف در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان لاهیجان اظهار داشت :بیمارستان پیروز قطب درمانی شرق گیلان و تجمیعی از بیمارستان‌های دولتی رشت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرپرست ریاست بیمارستان پیروز با اشاره به  کمبود ظرفیت فیزیکی این بیمارستان گفت :این کمبود تخت در بعضی از بخش ها (جراحی مردان جراحی زنان داخلی مردان و زنان )بیشتر است

دکتر هاتف در ادامه به ظرفیت‌های بیمارستان سید الشهدا اشاره کرد و افزود:  به عنوان بخش پشتیبانی قسمت چشم پزشکی از این بیمارستان استفاده شود تا ضریب اشغال تختهای بیمارستان پیروز به حداقل برسد

وی اظهار داشت :کمبودهایی دربیمارستان وجود دارد نیروهای تخصصی و فوق تخصصی و خرید ابزار آلات برای ارائه خدمات بهتر که به علت نبود بودجه امکان پذیر نیست در همین راستا از خیرین عزیز تقاضا داریم در جهت خدمت رسانی بهتر به بیماراندست یاری بدهند.

دکتر هاتف از حضور دکتر صوفی افشار به عنوان کادر درمانی گفت و ادامه داد؛ خوشبختانه در ماههای اخیر بخش فوق تخصصی دکتر صوفی افشار با رائه خدمات بالایی به بیماران عزیز در قسمت آندوسکوپی ،کلونوسکوپی است.

او در پایان با اشاره به بخش های فعال فوق تخصص غدد ،کلینیک زنان ،NISU از نقاط قوت بیمارستان دانست که با هزینه کم آماده خدمت رسانی به بیماران است.

 

نظر شما