در یکصد و چهاردهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت مطرح شد؛

روز قدس، روز وحدت جهان اسلام و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین/آغاز ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام مسکن مهر هم زمان با سوم خرداد

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۵۶۴۱
روز قدس، روز وحدت جهان اسلام و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین/آغاز ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام مسکن مهر هم زمان با سوم خرداد
یکصد و چهاردهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت به ریاست فاطمه شیرزاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ شیرزاد با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز وحدت جهان اسلام و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین است.

وی با تبریک 27 اردیبهشت هفته ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت: روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم با مسئولان هستند و باید در راستای اطلاع رسانی دقیق و واقعی در جامعه گام بردارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر بیان کرد: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است و جوانان غیور ایران اسلامی در عملیات بیت المقدس با حماسه آفرینی و رشادت ها منجر به آزاد سازی خرمشهر شدند.

شیرزاد عنوان داشت: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، احداث پروژه یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت آغاز خواهد شد.

وی به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی، اجتماعی و حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: بخشی از پروژه های فرهنگی مربوط به پروژه ایثار و شهادت است و وضعیت یادمان شهدای گمنام پارک ملت و مسکن مهر باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف و مورد بهره برداری قرار گیرد.

شیرزاد خاطرنشان کرد: به مناسبت روز قدس،عید سعید فطر و سالروز حماسه سوم خرداد فضاسازی مناسب و اذین بندی معابر شهری در مجموعه مدیریت شهری به صورت شایسته انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه طرح جامع مطالعات نامگذاری معابر شهری رشت در حال اتمام است گفت: ترویج اسامی مفاخر شهدا،جانبازان ، ترویج اسامی محلی و بومی و ... مورد توجه کمیسیون فرهنگی شورا است.

شیرزاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تندیس این شهید گرانقدر و ساخت سقاخانه در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در ادامه جلسه احداث سقاخانه شهیدان نورانی و انصاری با حضور نمایندگانی از اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران، کنگره هشت هزار شهید گیلان مورد بررسی کمیسیون قرار گرفت و در خصوص اتمام آن تا پایان تیرماه تاکید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز