گام بلند مجتمع طیور گستران کیسم، برای تحقق "جهش تولید"

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۴۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۶۲۴۴
گام بلند مجتمع طیور گستران کیسم، برای تحقق جهش تولید
مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور گستران کیسم در شهرستان آستانه‌اشرفیه، کیلومتر دو جاده کیسم واقع‌شده است. مهندس هوتن شعار فعال اقتصادی، از بهمن‌ماه سال گذشته مسئولیت این کشتارگاه را برعهده‌گرفته و پویایی و تحول خاصی را در این مجموعه صنعتی به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مجتمع‌های صنعتی نقش مهمی در تحقق شعار سال "جهش تولید" ایفا می‌کنند ازاین‌رو حمایت از مجتمع‌های صنایع و مدیران صنایع کلان و خرد از سوی مسئولان نقش به سزایی دارد. مهندس هوتن شعار مدیرعامل مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور گستران کیسم در گفت‌وگویی با تبریک عید سعید فطر، از تحولات و اقدامات اخیر در این مجتمع صنعتی سخن گفت.

تلاش برای ارتقای کشتارگاه

مهندس هوتن شعار با اشاره به اینکه در ابتدای ورودم به این مجموعه با یک کارخانه فرسوده مواجه بودیم اظهار کرد: ابتدا در این مجموعه با مشکلات زیادی مواجه بودیم ولی به‌تدریج موانع موجود را برداشتیم.

مدیرعامل مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور گستران کیسم با اشاره به اینکه این مجموعه فاقد پروانه بهره‌برداری بود افزود: ظرف یک ماه تمامی مجوزهای  لازم نظیر پروانه بهره‌برداری و پروانه بهداشت را اخذ کردیم و کد بهداشت مجموعه نیز تمدید شد و برند اختصاصی برای این مجموعه ثبت کردیم.

مهندس هوتن شعار با اشاره به اینکه مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور گستران کیسم در گرید(رتبه B  ) قرار دارد گفت: به دنبال ارتقای گرید این مجموعه هستیم و برای تبدیل‌شدن به گرید A به شش الی هفت میلیارد تومان سرمایه نیازمندیم.

افزایش نیروی انسانی کشتارگاه به 300 نفر

این فعال اقتصادی بابیان اینکه در زمان ورودم ابتدا این مجموعه 220 پرسنل داشت بیان کرد: ظرف سه ماه نیروها را به 300 نفر افزایش دادیم و فعالیت این مجموعه را دو شیفته کردیم.

در بحران کرونا تعدیل نیرو صورت نگرفت

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن درروند اقتصادی استان و کشور عنوان داشت: در بحران کرونا باوجود تعطیلی رستوران‌ها و تالارها و کاهش مصرف مرغ، سعی کردیم نیروهای کاری، فعالیت دو شیفت را حفظ کنیم و حقوق معوقه نداشتیم.

مهندس هوتن شعار تصریح کرد: تمام مطالبات و پرداخت حقوق پرسنل در ایام بحران کرونا، از منابع شخصی و بدون دریافت هیچ‌گونه وامی صورت گرفته است.

مدیرعامل مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور گستران کیسم از خرید و نصب دستگاه سورتینگ استاندارد هوایی با ضریب خطای 10 تا 20 گرم در چند روز گذشته خبر داد و افزود: در تلاش هستیم زیرساخت‌های این مجموعه را ارتقا دهیم وان شاالله با همکاری مسئولان بتوانیم این مجتمع را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی رفع نواقص دامپزشکی، گرفتن مدرک iso و... را از دیگر اقدامات انجام‌شده برشمرد.

صادرات در افق برنامه کاری

مهندس هوتن شعار با اشاره به اینکه صادرات در افق برنامه کاری این مجموعه قرار دارد، گفت: کارهایی که تاکنون به همت همه پرسنل زحمتکش این مجموعه رقم خورده است در راستای زمینه‌سازی برای تحقق یک جهش بزرگ در تولید می‌باشد. وی خاطرنشان کرد: بعد از رسیدن به شرایط صادرات، جذب نیروی انسانی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم در جهت منویات مقام معظم رهبری و تحقق "جهش تولید" گام برداریم.

وی در پایان گفت: بنده قدردان تلاش‌ها، بازدیدها و ارشادهای جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر طیبی، امام‌جمعه محترم شهرستان آستانه‌اشرفیه و دکتر محمودی، فرماندار ارجمند شهرستان هستم و همدلی‌های ارزشمند ریاست محترم دادگستری شهرستان آستانه‌اشرفیه، جناب آقای پارسامنش، جناب آقای تاج‌الدینی دادستان محترم، مراجع نظارتی و نهادهای انقلابی که در این مهم مشارکت داشتند را ارج می‌گذارم و از مسئولان محترم اداره‌های جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، دامپزشکی، محیط‌ زیست، صنعت، معدن و تجارت، بسیار سپاسگزارم.

 

نظر شما