مدیر‌کل کانون گیلان خبر‌داد:

استقبال از دهه‌کرمت با «آهوانه‌ها»

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۸۷۰۶
استقبال از دهه‌کرمت با «آهوانه‌ها»
مدیر‌کل کانون استان گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های دهه‌کرامت با عنوان«آهوانه‌ها » در مراکز فرهنگی هنری، گروه‌ها و انجمن‌های مجازی این نهاد برگزار‌می شود.

 اسفندیارضیائی با اعلام این خبر افزود: پرورش تفکر دینی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت‌معصومه(س) و امام رضا(ع) برای آینده‌سازان، از اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها به‌شمار‌می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر‌کل کانون استان گیلان، سوم تا سیزدهم تیرماه 1399 را بازه‌زمانی برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها در مراکز فرهنگی هنری، گروه‌ها و انجمن‌های مجازی این مجموعه اعلام‌کرد‌ و توجه هم‌زمان به فعالیت‌های میدانی و حضور موثر در فضای مجازی را شاخصه‌ی این فعالیت‌ها دانست.

این مدیر‌فرهنگی درادامه، به برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری این روز‌ها اشاره و قصه‌گویی، آشنایی مخاطبان با احادیث معصومین(ع)، خوانش‌شعر، معرفی‌کتاب، آموزش کاردستی و بحث‌های آزاد را ازجمله این فعالیت‌ها برشمرد.

ویژه‌برنامه بزرگ‌داشت روز دختر، دیدار با کودکان و نوجوانان بستری در مراکز درمانی و برپایی کارگاه سرود‌خوانی مجازی و ارایه‌ی دل‌نوشته‌ها از سوی کودکان و نوجوانان، دیگر برنامه‌های دهه‌کرامت کانون پرورش فکری است که در سخنان ضیائی به آن اشاره شد.

اسفندیارضیائی پایان سخنان خود را به اهمیت تعمیق باور‌های دینی مخاطبان اختصاص‌داد و با ماندگار توصیف‌کرد ارایه‌ی آموزه‌های دینی به کودکان و نوجوانان گفت: این امر لازمه‌ی این امر بستر‌سازی مناسب است و ایام پُربرکت دهه کرامت می تواند فرصتی مغتنم برای نیل به این هدف مهم محسوب‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز