رییس سازمان صمت گیلان ؛

حمایت دستگاه قضایی ، منجر به امنیت سرمایه گذاری و تحول اقتصادی می گردد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۷:۵۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۰
حمایت دستگاه قضایی ، منجر به امنیت سرمایه  گذاری و تحول اقتصادی می گردد
فرهاد دلق پوش گفت: حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری موجب امنیت ، آرامش و جذب سرمایه گذاران در استان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری گیلان  از دو واحد تولیدی در رشت و یک واحد صنعتی در انزلی بر لزوم حمایت و صیانت قضایی از بخش های تولید و تجارت در راستای تحقق جهش تولید تاکید و اضافه کرد: اگر حس امنیت سرمایه گذاری پشتوانه تولید باشد موجب امنیت و آرامش و افزایش سرمایه گذاری در گیلان و نهایتا منجر به تحول اقتصادی می گردد.

وی با اشاره به اهمیت کاهش اطاله دادرسی در کاهش موانع تولید، اظهار کرد: تسریع در پرونده های قضایی و کاهش اطاله دادرسی باعث تسریع در روند امور تولیدی و کاهش موانع تولید خواهد شد .

دلق پوش اضافه کرد: همچنین هدایت و نگاه قضایی با رویکرد حمایت و صیانت از تولید می تواند انگیزه مضاعفی را در تولید کننندگان استان بوجود آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با قدردانی از بازدید رئیس کل دادگستری استان از واحدهای تولیدی در هفته قوه قضاییه ، این مهم را حاصل رویکرد جدید دستگاه قضایی در حمایت از واحدهای تولیدی عنوان و تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت دستگاه قضایی تشکیل شورای حل اختلاف صنعتی با رویکرد تخصصی است که شکر خدا این تعامل در استان وجود دارد .

دلق پوش خاطر نشان کرد: تعامل ویژه دستگاه قضایی و عوامل قضایی با تولید کنندگان و درک شرایط بخش تولید و تجارت می تواند موجب تحول اقتصادی و جذب سرمایه گذاری از بخش های غیر مولد به سمت تولید بینجامد.

رئیس کل دادگستری گیلان به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از واحد تولید لوازم خانگی پارس خزر که در سال ۵۱ از پنج تولید به ۲۰۰ نوع محصول در حال حاضر رسیده است بازدید نمود.

این واحد تولیدی بعنوان بزرگترین تولید کننده از لحاظ تعداد محصول در سطح کشور، برای بالغ بر 200 نفر به طور کل به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است ؛ ضمن آنکه ۹ شرکت اقماری زیر مجموعه این شرکت، هفت هزار قطعه  مورد نیاز برای تولیدات نهایی لوازم خانگی این شرکت را تامین می کنند .

سپس از شرکت بازیابان محرر؛ تنها تولید کننده فرش ماشینی و گلیم و فرش و نخستین تولید کننده های پارچه های مخملی در استان با اشتغالزایی 200 نفری واحد تولیدی دیگری در رشت بود که رئیس کل دادگستری گیلان به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر معاونین از آن بازدید کردند.

گفتنی است؛حدود دو هزار و ۹۵۰ واحد صنعتی در گیلان فعال است.

 

index

نظر شما