جلسه کارگروه ساماندهی جوانان شهرستان فومن برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۹۵۱۰
جلسه کارگروه ساماندهی جوانان شهرستان فومن برگزار شد
جلسه کارگروه ساماندهی جوانان شهرستان فومن در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محسنی در این جلسه با بیان این که ظرفیت خوبی در حوزه جوانان در شهرستان فومن وجود دارد، بر لزوم اهتمام دستگاه های مسئول به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر جهت افزایش فرصت های اشتغال و ساماندهی جوانان تأکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای اشتغال و ساماندهی جوانان، افزود: اگر قرار است کاری برای جوانان انجام شود، باید برنامه ریزی داشته باشیم.
 
فرماندار شهرستان فومن با اشاره به این که خود دستگاه ها باید پیگیر برگزاری جلسات تخصصی حوزه کاری باشند، پیگیری بایسته ها و اجرای برنامه های مربوطه را به عنوان وظیفه اصلی این دستگاه، مورد تاکید قرار داد و افزود: اداره ورزش و جوانان باید برنامه های خود را برای ساماندهی جوانان آماده و ارائه نماید.
 
وی با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات اشتغال مربوط به جوانان توسط ادارات و دستگاه های مسئول، استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده به ویژه در حوزه کشاورزی و فناوری های نوین را مورد توجه قرار داد و افزود: تمام دست اندرکاران موظف به جذب کلیه اعتبارات مربوط به اشتغالزایی برای جوانان جویای کار در شهرستان هستند و در این بستر، هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
 
وی همچنین با اشاره به خسارات ناشی از بیمار کرونا در سطح کشور که با مدیریت مناسب و موفق دولت تدبیر و امید کنترل شد، خواستار شناسایی و بررسی آسیب های اجتماعی پساکرونا درخصوص جوانان شد.
 
در ادامه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از خدمات و آموزش های ارائه شده به جوانان در شهرستان، فهرستی از کارگاه های آموزشی و توان افزایی جوانان به اعضای جلسه ارائه کرد. همچنین روسای ادارات تعاون، کمیته امداد، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد خود در خصوص ساماندهی جوانان و سیاست های اشتغال زایی پرداختند.
 
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این جلسه با اشاره به وجود ظرفیت فراوان در حوزه جوانان در شهرستان فومن، خواستار اهتمام و برنامه ریزی دستگاه های مسئول جهت ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و ورزشی رایگان برای جوانان علاقه مند شد.
 
وی از برگزاری ۵ جلسه با حضور استاندار محترم و ۵۵ جلسه در سطح استان به منظور ساماندهی امور جوانان و اشتغال خبر داد و با اشاره به وجود ظرفیت لازم در شهرستان فومن، خواستار فعالیت بیشتر خانه جوانان در این شهرستان شد و افزود: تعداد سمن های فعال در شهرستان نیز باید افزایش یابد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز