مدیر‌کل کانون گیلان اعلام کرد:

آغاز ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی از ۵ تیرماه

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۹۵۲۱
آغاز ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی از ۵ تیرماه
مدیر‌کل کانون استان گیلان در نشست مجازی مربیان مسوول مراکز فرهنگی هنری از راه‌اندازی سامانه مرکز مجازی و آغاز ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی این مجموعه از پنجم تیرماه 1399 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسفندیارضیائی در این نشست برخط که صبح امروز و  به‌منظور تبیین و تشریح سیاست‌های جدید کانون در زمینه پذیرش عضو، اجرای فعالیت‌ها و برگزاری کارگاه‌های مراکز فرهنگی هنری صورت‌گرفت، از ثبت‌نام  دوره‌های تابستانی این مجموعه از 5 تا 15 تیرماه جاری خبرداد.

مدیر‌کل کانون استان گیلان هم‌چنین، فراگیری بیماری کرونا درکشور را فرصتی برای بازنگری در شیوه‌های خدمات‌رسانی به مخاطبان عنوان‌کرد و با بیان‌این‌که ایجاد تغییرات اساسی در ساختار‌های کانون پرورش فکری، زمینه‌‌‌های لازم برای ارایه‌‌‌ی هم‌زمان خدمات فرهنگی در فضای مجازی و حقیقی را فراهم‌کرده‌است، گفت: برهمین اساس نیز شاهد راه‌اندازی آزمایشی سامانه مرکز مجازی کانون برای دسترسی آسان خانواده‌های ایرانی و تمامی فارسی‌زبانان دنیا  از ۵ تیر ۱۳۹۹ خواهیم بود.

وی درهمین‌حال، آغاز فعالیت رسمی سامانه مرکز مجازی کانون را شهریورماه سال جاری اعلام‌کرد و اظهار‌داشت: فعالیت‌های تابستانی این سامانه شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است که در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۵ تیر با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ضیائی اضافه‌کرد: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال افزون‌ بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه، ۸ فعالیت کتاب محور رایگان هم‌چون: معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت‌ می‌کنند.

وی افزود: با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه‌مندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی‌کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.

این مدیر‌فرهنگی در پایان سخنان خود به اهمیت هم‌دلی در گذر از موانع و ایجاد تحولات سازنده پرداخت و سنجش تهدیدات و فرصت‌ها، مدیریت جهادی و درعین‌حال، به‌روز‌رسانی آگاهی‌ها را لازم و ضروری خواند.

گفت‌و‌شنود برخط مدیر‌کل و همکاران ستادی و مربیان مسوول مراکز فرهنگی هنری، ارایه‌ی پیشنهاد‌ها و نقطه‌نظرات، بخش پایانی این نشست مجازی به شمار‌می‌رفت.

4444

نظر شما