در یکصد و نوزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت؛

تجلیل از دختران کانون جوانان رضوی همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۰۱۲۸
تجلیل از دختران کانون جوانان رضوی همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)
یکصد و نوزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت به ریاست فاطمه شیرزاد برگزار گردید و در این جلسه از جمعی از دختران نمونه رشت به مناسبت روز دختر در زاد روز ولادت حضرت معصومه(س ) تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه شیرزاد با تبریک میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و دهه کرامت اظهار کرد:به مناسبت دهه کرامت آذین بندی و چراغانی در معابر و میادین شهری، برگزاری برنامه های امید بخش و با نشاط در سطح پارکها و محلات با حضور گروههای هنری،  پخش تصاویر و کلیپ ویژه دهه کرامت از تلویزیون های شهری و... انجام خواهد شد. 
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: سه دیوار شهری با محوریت حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س) و حرم خواهر امام رشت  در رشت نقاشی خواهد شد‌.
 
مژدهی مسئول کانون جوانان رضوی گیلان نیز در این جلسه با تشریح برنامه های دهه کرامت اظهار داشت: هجدهمین سال متوالی است که هیئت خادمین الرضا(ع) جشن های دهه کرامت را برگزار و هرساله این جشن ها به صورت مردمی برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه هرساله خدام رضوی در ایام دهه کرامت به استان های سراسر کشور سفر می کنند افزود: حضور خدام رضوی حس امید و معنویت را به مردم القا می کند.
مسئول کانون جوانان رضوی گیلان تصریح کرد: خدام رضوی امسال با رعایت پروتکل های شدید بهداشتی به استان های کشور  سفر می کنند و یک کارشناس بهداشت نیز خدام رضوی را همراهی خواهد کرد.
مژدهی از اجرای ۱۹۵ برنامه در ایام دهه کرامت در گیلان خبر داد و گفت: پیام امسال آستان قدس رضوی در دهه کرامت "خدمت کریمانه" است.
 
وی برگزاری جشن های دهه کرامت در هشت محله رشت، دیدار با خانواده شهدای سلامت، بازدید از کارگاهای کوچک اقتصادی به مناسبت شعار سال را از دیگر برنامه های دهه کرامت عنوان کرد.
 
اسماعیل حاجیپور رئیس شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) اظهار کرد: همه دختران این سرزمین فرزندان ما هستند.
 
سید امیرحسین علوی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: کانون جوانان رضوی گیلان از جمله گروه های جهادی بود که از ابتدای شیوع ویروس کرونا خالصانه و صادقانه پای کار بود.
 
محمد حسن علیپور نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در این جلسه گفت: گروه های جهادی مظلوم واقع شده اند و باید حمایت های لازم از آن ها صورت گیرد.
 
محمد حسن عاقل منش عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز با تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: امیدواریم رهروان خوبی برای امام هشتم باشیم و پرچم رضوی را همواره برافراشته نگه داریم.
 
در ادامه جلسه فاطمه شیرزاد رییس کمیسیون شورای شهر رشت برگزاری جشن های مردمی رضوی در شهر رشت را قابل تقدیر دانست و افزود: باید از فعالیت کانون های فرهنگی و هنری از جمله کانون جوانان رضوی حمایت های بیشتری صورت گیرد.
 
همچنین  از جمعی از دختران کانون جوانان رضوی رشت به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این جلسه طرح "شناسنامه رشت"  توسط فرهام زاهد عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت ارائه و پس از بررسی  با موافقت اعضای کمیسیون فرهنگی به تصویب رسید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز