مدیر کل جدید امور مالیاتی استان گیلان منصوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۰۲۸۴
مدیر کل جدید امور مالیاتی استان گیلان منصوب شد
مراسم معارفه و تکریم مدیر کل امور مالیاتی استان گیلان با حضور معاون درآمدهای مالیاتی امور مالیاتی کشور و معاون امور اقتصادی استانداری گیلان صبح روز پنجشنبه پنجم تیرماه در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این مراسم که با حضور مهندس فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، مسیحی معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، آقائی مدیر کل دفتر ریاست و امور بین الملل سازمان مالیاتی کشور، سجودی مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان، پور امیدی مدیر کل امور مالیاتی مودیان متوسط تهران و جمعی از روسا و معاونین امور مالیاتی گیلان همراه بود،  معاون امور اقتصادی استانداری گیلان ضمن تبریک دهه کرامت و آغاز هفته قوه قضائیه که مکمل قوه اجرایی دولت هستند گفت: نگاه ما به موضوع مالیات نگاه ملی بوده و خوشبختانه وضعیت بنگاه های اقتصادی با توجه به مشکلات موجود اقتصادی، وضعیت پایداری دارد ولی حفظ و نگهداری آن نیازمند مساعدت و همیاری همکاران تولید کننده می باشد.

مهندس فرزام صفت افزود: تاکید ما در استان به گونه ای است که تولید در استان تحت هر شرایطی ادامه پیدا کرده و تداوم یابد.

وی در خاتمه از همکاری و مساعدت سازمان امور مالیاتی در بحران کرونای استان که با ارائه برنامه های راهبردی در این مدت همراهی و مسعادت داشتند تشکر کرد و خواستار استمرار این روند شد.

در ادامه محمدی پور مدیر کل جدید امور مالیاتی استان گیلان نیز ضمن تشکر از آقای انوری و معاونین اداره کل مالیاتی گیلان گفت: مفتخرم که خدمتگذار مردم گیلان هستم، استانی که همواره در طول تاریخ پیشرو بوده و نمونه آن ایجاد اولین بانک ملی، کتابخانه عمومی، تاتر، راه آهن و ... در استان می باشد.

وی اظهار داشت: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار داشته و فشار تحریم و مبارزه با ویروس منحوس کرونا ضربه سختی به جامعه وارد کرده است که در این شرایط از همکاران و دوستان تلاش و همت مضاعفی را می طلبم.

مدیر کل جدید امور مالیاتی گیلان یادآور شد: هدف سازمان و چشم انداز ما حرکت به سوی نظام مالیاتی هوشمند بر پایه اطلاعات هوشمند و شفاف سازی و عدم فرار از مالیات و درآمدهای پاک و تکریم ارباب رجوع است.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر و تکریم تلاش های جواد انوری مدیر کل پیشین امور مالیاتی گیلان، محسن محمدی پور رسما به سمت مدیر کل امور مالیاتی گیلان منصوب و مشغول به کار شد.

photo_2020-06-25_18-31-35

photo_2020-06-25_18-31-36

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز