مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان ؛

آمادگی اوقاف گیلان برای حضور در جلسات مردمی نمایندگان به جهت رفع مشکلات مردم

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۳۷۳۲
آمادگی اوقاف گیلان برای حضور در جلسات مردمی نمایندگان به جهت رفع مشکلات مردم
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان در دیدار با نماینده مردم تالش ، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : اوقاف گیلان آمادگی دارد تا با حضور در جلسات مردمی نمایندگان به جهت رفع مشکلات مردم تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، حسن محمدیاری در دیدار با مدیرکل اوقاف گیلان  با بیان اینکه در مبارزه با فساد قدم های بزرگی برداشته شده است گفت: توجه به قانون گرایی و اینکه هر مدیری در چارچوب قانون و وظایف خود، رفتار داشته باشد فساد را به کمترین حد خواهند رساند.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس در ادامه با اشاره به ضرورت تعامل بین مسئولان و مردم باری پیشبرد امور، اظهار داشت:  مردم باید نتیجه تعامل مسئولان را در بهبود اوضاع کشور و معیشت خود ببینند.

وی مردم تالش را مردمی معتقد و دیندار دانست و گفت: در منطقه شیعه و اهل سنت سال‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند.

محمد یاری اعلام کرد: محور فعالیت‌های ما باید وحدت افزایی در جامعه باید باشد.

وی با بیان اینکه مردم تالش مانند همه مردم شریف ایران به بحث وقف اعتقاد دارند، گفت: در خصوص وضعیت موقوفات و آثار و برکات و خدماتی که از سوی سنت وقف عاید مردم شده برای عموم مردم روشنگری شود.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس خاطرنشان کرد: تالش از لحاظ جغرافیایی متنوع است و متاسفانه از نظر بیکاری در صدر است.

محمدیاری ابراز امیدواری کرد: با رونق سنت حسنه وقف بیکاری و مشکلات اقتصادی هم کاهش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم، گفت:  باید با نگاه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد.

وی اظهار داشت: مردم به مجلس و قوه قضائیه امید بسته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: فعالیت مجلس و دیگر مسئولان باید روز به روز به امید مردم بیافزاید.

وی بر ارتباط گسترده مسئولان و نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: اوقاف گیلان آمادگی حضور در جلسات مردمی را با حضور نمایندگان با هدف رفع مشکلات مردم دارد.

علیزاده، سازمان اوقاف را سازمانی فرهنگی توصیف کرد و یادآور شد: سالهاست که سازمان اوقاف بدون دریافت بودجه فرهنگی در حال فعالیت فرهنگی در کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: تاکنون از سازمان اوقاف در تراز این سازمان حمایت نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز