‍ یاورمسرور ؛

حجاب محدودیت نیست ، بلکه وسیله ای برای تعالی جایگاه زن در جامعه است

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۸۶۹۷
حجاب محدودیت نیست ، بلکه وسیله ای برای تعالی جایگاه زن در جامعه است
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان درنشست ستاد صیانت از عفاف و حجاب عنوان کرد : حجاب به هیچ وجه محدودیت نیست بلکه وسیله ای برای تعالی جایگاه زن در جامعه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سهیلا یاورمسرور در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین افراد جامعه می تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند.

یاور مسرور تصریح کرد : باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمامی ابزارها خصوصاً فضای مجازی ، فرهنگ عفاف و حجاب را بخصوص در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم .

در این نشست محمد حسین جواندل معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان گیلان ، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب یکی از فواید حجاب را آرامش روانی افراد در جامعه خواند و گفت : مادران باید نسبت به تقویت اعتقادی خصوصا در امر حجاب و عفاف نسبت به فرزندان خود حساسیت به خرج داده و عواقب عدم رعیات آن را به فرزندان خود گوشزد کنند.

نرجس راضی دبیر ستاد عفاف و حجاب ورزش و جوانان گیلان ، ضمن تشریح برنامه های این هفته از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان اداره کل ، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب ( فضای مجازی ) ، نشر و توزیع بروشور با موضوع عفاف و حجاب و راهکارهای کاهش بدحجابی در محیط های اداری ، برگزاری مسابقه کتابخوانی و پیاده روی کارکنان اداره کل با رعایت موازین بهداشتی خبر داد .

در این جلسه توسط اعضای ستاد  ، برنامه های پیشنهادی برای هر چه بهتر برگزار شدن این هفته  ارائه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز