حمیدرضا قهرمانی :

هرچه الگوهای حجاب مراتب بالاتری داشته باشد تاثیر بیشتری بر فرد و جامعه خواهد گذاشت

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۰۶۸۳
هرچه الگوهای حجاب مراتب بالاتری داشته باشد تاثیر بیشتری بر فرد و جامعه خواهد گذاشت
حمیدرضا قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی در نشست با بانوان این اداره گفت : هرچه الگوهای حجاب مراتب بالاتری داشته باشد تاثیر بیشتری بر فرد و جامعه خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرانزلی در نشست با بانوان این اداره که به مناسب  هفته عفاف وحجاب  برگزار شد ، گفت : یکی از نیازهای حقیقی در زمینه‌های تربیتی، دینی، اخلاقی و فرهنگی، مسئله حجاب است. هرچه الگوهای حجاب مراتب برتر و بالاتری داشته باشند، تأثیر بیشتری بر معنویّت و دینداری فرد و جامعه خواهند گذاشت و هرچه حجاب فردی و اجتماعی، متعالی باشد، تقدّس و حرمت اخلاقی و رشد و تعالی جامعه اسلامی بیشتر خواهد بود.

وی گفت : حجاب آثار تربیتی در دو زمینه فردی و اجتماعی دارد که مهم‌ترین آثار حجاب در بُعد فردی، شخصیّت، سلامت جسمانی، استحکام خانواده، آرامش و امنیّت و در بُعد اجتماعی، مسئولیّت اجتماعی، آزادی زن، سلامت اخلاقی جامعه و حفظ نیروی کار اقتصادی و حفظ استقلال فرهنگی است.

در این نشست قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی ،  از بانوان محجبه این  اداره  با اهدا جوایزی به رسم یادبود تقدیر کردند .

 

نظر شما