رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای؛

اختصاص ۲۸میلیارد ریال برای احداث ورزشگاه زورخانه ای لاهیجان

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۳۴۳۱۶
اختصاص ۲۸میلیارد ریال برای احداث ورزشگاه زورخانه ای لاهیجان
۲۸ میلیارد ریال اعتباراز سوی وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های زورخانه ای برای احداث پروژه زورخانه لاهیجان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس فدراسیون ورزشهای زور خانه ای کشور که در سال جاری برای دومین بار به گیلان سفر کرده بود در جلسه ای با حضورمسئولین  شهرستان لاهیجان  از ضرورت ترویج فرهنگ پهلوانی سخن گفت و افزود:برای تحقق این کار ارزشمند باید در کنار احداث زورخانه های متعدد، زمینه را برای ترویج فرهنگ پهلوانی نیز فراهم کنیم.

وی در این ارتباط احداث چندین زورخانه در شهرستان های استان گیلان را لازمه توجه به آیین کهن ایران زمین یاد کرد و گفت : برای  دستیابی به چشم انداز توسعه ورزش زور خانه ای در سطح کشور و جهانشمول کردن این رشته ورزشی باید زور خانه های ما پایگاه ورزشکاران بسیار و با اخلاق حسنه باشد.

دراین نشست  ریاست فدراسیون با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی ۲ تندیس جوانمردی به سرپرست فرمانداری و فرماندهی سپاه اهدا کرد و همچنین یک جفت میل باستانی به پاس زحمات بی منت ریاست اداره ورزش و جوانان به ایشان  هدیه شد .

همچنین یک جلد کتاب کشتی پهلوانی به جهت جمع آوری و تحقیق و انتشار کتاب فرهنگ ورزش پهلوانی به   قدس افروز یکی از ورزشکاران زورخانه لاهیجان اهدا شد .

لازم به ذکر است مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از طرف وزیر ورزش و جوانان و مبلغ ۳ میلیارد ریال از طرف ریاست فدراسیون ورزشهای زورخانه ای جهت احداث زورخانه جدید لاهیجان اختصاص داده شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز