در یکصد و بیست و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای رشت مطرح شد؛

راه اندا‌زی مرکز خلاقیت شهر در مجتمع کوشیار گیلانی و بازارچه غذا در رشت

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۴۵۰۱
راه اندا‌زی مرکز خلاقیت شهر در مجتمع کوشیار گیلانی و بازارچه غذا در رشت
یکصد و بیست و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با دستور بررسی احداث مرکز خلاقیت شهر در مجتمع کوشیار گیلانی راه اندازی بازارچه غذا و سرمایه گذاری تالاب عینک به ریاست فاطمه شیرزاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در ابتدای جلسه با تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه کمتر از یک سال به اتمام فعالیت دور‌ه شورای پنجم باقی مانده مردم انتظار دارند پروژه های نیمه عمرانی در شهر رشت تعیین تکلیف و به اتمام برسند.

شیرزاد از احداث مرکز خلاقیت شهر در مجتمع کوشیار گیلانی خبر داد و افزود: این مرکز خلاقیت می تواند برای علاقه مندان در حوزه های مختلف آموزشی و علمی مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت به اتمام مطالعات تالاب عینک اشاره کرد و گفت: با پایان یافتن مطالعات گردشگری تالاب عینک شهرداری ساخت پل چوبی و جایگاه ماهیگیری در تالاب عینک را بزودی آغاز خواهد کرد.
 
فاطمه شیرزاد در ادامه جلسه با اشاره به روند طولانی شدن راه اندازی خیابان غذا در رشت بیان داشت: بزودی با مشارکت سازمان مشاغل شهری و سازمان سرمایه گذاری بازارچه غذا در شهر رشت راه اندازی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز