رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

تلاش خبرنگاران در مرحله اول رزمایش مواسات، قابل ستایش بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۶۴۵۰
تلاش خبرنگاران در مرحله اول رزمایش مواسات، قابل ستایش بود
رییس سازمان بسیج رسانه گیلان، تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را قابل ستایش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهدی پارسا اظهار کرد: رسانه های استان در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خوش درخشیده و به رغم مشکلاتی که خود درگیر آن بودند در تشویق مردم به حضور در این رزمایش نقش مهمی ایفا کردند.

وی گفت: هر چند کرونا مشکلات زیادی برای اصحاب رسانه استان ایجاد کرد و بسیاری از اعضای هیئت تحریریه رسانه های مکتوب بیکار  و رسانه های مجازی در رکود به سر بردند اما حس همدلی و میل به کمک آنان موجب شد تا در رزمایش مواسات، توان و همت بالای خود را نشان دادند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اهمیت نقش و وجود خبرنگاران در بحث اطلاع رسانی به مردم افزود: خبرنگاران و به طور کلی اصحاب رسانه استان گیلان نیازمند توجه و حمایت جدی هستند و دستگاههای متولی باید از هر تلاش و حمایتی برای این قشر فروگذار نکردند.

وی با ابراز خرسندی از راه اندازی کمیسیون رسانه و فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از نمایندگان استان نیز انتظار می رود تا حامی این قشر زحمتکش در مجلس شورای اسلامی بوده و پیگیر معیشت، اقتصاد و بیمه خبرنگاران باشند.

پارسا اضافه کرد: خبرنگاران در دوران کرونا دو کار مهم و ارزشمند انجام دادند، یکی اینکه در این شرایط سخت با انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به موقع، مردم را آگاه و با خبر کردند و علاوه بر این خود نیز آستین همت بالا زده و با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به یاری مردم شتافتند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تاکید کرد: بسیج رسانه استان در سال جاری در نظر دارد تا با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، معرفتی، بصیرتی، مهارتی و ورزشی، موجب ارتقای دانش آنها و افزایش نشاط و شادابی آنان شده و با طرح مسائل و مشکلات صنفی این قشر فعال و زحمتکش در مجامع مختلف، پیگیر مرتفع شدن آنها باشد.

پارسا با اشاره به برگزاری سه فعالیت رسانه ای سازمان بسیج رسانه استان گیلان از قبیل راه اندازی پویش رسانه ای مواسات، جشنواره عکس کمک مومنانه و معرفی رسانه های فعال در مواسات و کمک مومنانه در ایام کرونا خاطر نشان کرد: همزمان بارو. خبرنگار از برگزیدگان جشنواره عکس کمک مومنانه و رسانه های فعال در مواسات تجلیل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز