با درخشش کودکان انزلیچی‌؛

دو عنوان برگزیده جشنواره نقاشی«صلح و دوستی» به گیلانی‌ها رسید

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۸۱۸۹
دو عنوان برگزیده جشنواره نقاشی«صلح و دوستی» به گیلانی‌ها رسید
با درخشش کودکان انزلیچی‌، دو عنوان برگزیده جشنواره نقاشی«صلح و دوستی» به گیلانی‌ها رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «ترنم فتحی‌نیا» هشت‌ساله و «زینب دقیقی» هفت‌ساله، درحالی عنوان برگزیده ششمین جشنواره ملی نقاشی«صلح و دوستی» را به خود اختصاص‌دادند که 47 هزار و 880 اثر در این رویداد هنری شرکت‌داشتند.

این موفقیت با هدایت و راهنمایی «سحر ترابی»،  مربی هنری مرکز شماره 1 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بندر‌انزلی صورت‌گرفت و ترنم فتحی‌نیا و زینب دقیقی به‌ترتیب با خلق آثاری تحت‌عنوان «زمینی که من دوست دارم» و «کودک، صلح، طبیعت» در میان 25 برگزیده این رقابت‌ جای‌گرفتند.

گفتنی است، فراخوان مسابقه نقاشی«صلح و دوستی» در سال 1398 و با موضوع محوری«صلح و دوستی» منتشر‌شد و آموزش فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه با موضوع همیاری، نوع دوستی و کمک و نهادینه‌سازی این فرهنگ در میان نسل کودک و نونهال با بهره‌گیری از هنر نقاشی، در اولویت دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعیت هلال احمر قرارداشت.

این حرکت هنری در  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با استقبال مخاطبان 4 تا 12 سال همراه‌بود و گروه داوری استانی پس از بررسی آثار ارسالی، 7 اثر برتر را به دبیرخانه این مسابقه در استان سمنان ارسال‌کرد.  

شایان ذکر است، افزون بر اهدای جایزه و تجلیل از برگزیدگان، آثار برتر این رویداد هنری در قالب کتاب جشنواره منتشر‌می‌شود.

 

26

24

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز