ثبت اختراع محافظ پمپ آب و اتومات شرکت فناور تالو کیا پارس

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۲۶۱۵
ثبت اختراع محافظ پمپ آب و اتومات شرکت فناور تالو کیا پارس
از ثبت اختراع محافظ پمپ آب و اتومات شرکت فناور تالو کیا پارس که برای جلوگیری از خرابی و سوختگی پمپ‌های آب منازل طراحی و ساخته شده است، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ شرکت تالو کیا پارس با ارائه ایده محوری طراحی مدارات پایش و فرمان مبتنی بر فناوری نوین به عنوان هسته فناور مورد حمایت مرکز رشد واحده ای فناور انزلی قرار گرفت و پذیرش شد و با تلاش و همت آقای حسن اورمز و همکارانش این ایده را طراحی و گواهی ثبت اختراع آن را اخذ نمود و اکنون به عنوان شرکت فناور در ساختار پارک علم و فناروی گیلان خط تولید این اختراع را راه اندازی کردند.

مدیر شرکت تالو کیا پارس سازنده محافظ پمپ آب دارای کارشناسی برق و قدرت است که از سال ۹۰وارد این واحد شده و از تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای ساخت این دستگاه بهره برده است.

« حسن اورمز » با بیان اینکه در حال حاضر برای تولید انبوه این محصول به مبالغ بیشتری نیاز دارد، گفت: برای ساخت این محصول از عناصر الکترونیک قدرت استفاده شده است که از خرابی پلاتین، چسبندگی اتومات و از گیرپاژ پمپ آب جلوگیری کرده و با از کار انداختن پمپ مانع از سوختن آن می شود.

وی خاطر نشان کرد : این محصول در آزمایشات متعدد موفق عمل کرده است و شش ماه وارانتی تعویض و ۱۵ماه گارنتی تعمیر دارد.

در مرکز رشد واحد های فناور شهرستان بندرانزلی حدود ۳۲شرکت با اشتغالزایی ۱۱۰ نفر در حوزه های فناوری اطلاعات، مکانیک، الکترونیک، زیست شناسی و خدمات تخصصی فعالیت می کنند.

 

44

ففف

نظر شما