پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۳۴۸۱
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو تحصیلی و آغاز بهار علم و دانش، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛متن کامل پیام محمد رحمتی به شرح زیر است:

به نام خدای دانایی و توانایی

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است (رسول اکرم )

در نیمه شهریور امسال که مزین به شور حسینی شده است رویش شکوفه های علم و دانش را، که متخلص به بهار تعلیم و تربیت می باشد با همت بلند همه همکاران فرهنگی استان گیلان همگام با سراسر کشور فصل جدیدی از بهار دانش را در سال تحصیلی 1400-1399 آغاز می کنیم.

باور داریم که فرزندان این مرزو بوم را باید در مدرسه زندگی، مسلح به سلاح « علم توأم با اخلاق ومهارت» نماییم تا نتیجه آن باور به توانایی ها و شکوفایی استعداد ها گردد. می دانیم که تحقق این هدف و اراده ملی در سایه توجه خاص به ارکان تعلیم و تربیت به ویژه معلم، (همان که مقام معظم رهبری این عالم فرزانه آنان را افسران سپاه پیشرفت کشور نام نهاد.)  و دانش آموز، محتوای آموزشی و بهره گیری از شیوه های نوین علمی ، با تلاش و کوشش فراوان و مطالعات علمی و اصولی امکان پذیر است. لذا مصمّم هستیم این تحول را با ایجاد تغییر در نگرش و بینش جامعه نسبت به معلم، دانش آموز ، تدریس، مدرسه،  و سبک زندگی شروع کنیم.

در این راستا از تلاش های گسترده و ارزنده کلیه همکاران محترم، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی  تشکر و قدردانی می نمایم.

در این زمینه از دانش آموزان عزیز استان گیلان انتظار دارم که با تلاش مضاعف به دنبال کسب دانش و معرفت و همچنین پاسدار حرمت مقام معلم باشند، معلمی که تمام وجود خویش را در وجود دانش آموزان به ودیعه گذارده است.

از شما مدیران، معلمان ، مربیان و عوامل اجرایی دلسوز در مدارس که همواره عاشقانه و خستگی ناپذیر به انجام وظیفه مشغول هستید انتظار دارم همچون گذشته با برنامه ریزی دقیق مطابق با فرهنگ اسلامی محیطی مناسب را برای اعتلای اخلاقی، علمی، فرهنگی و معنوی آینده سازان میهن اسلامی مان فراهم آورده، مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه این سرمایه انسانی و معنوی کشور را هموار سازید.

در پایان از خداوند متعال توفیق روز افزون و سربلندی اهالی فرهیخته استان گیلان به ویژه فرهنگیان ارزشمند، دانش آموزان تلاشگر و خانواده های محترم آنان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید مسألت می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز