کاهش ۱۵ درصدی جانباختگان جاده‌ای

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۵۳۶۸
کاهش ۱۵ درصدی جانباختگان جاده‌ای
رئیس پلیس راه استان گیلان از کاهش چشمگیر جانباختگان جاده‌ای در 5 ماه اول سال 99 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "جاور صفاری "با بیان اینکه امروزه موضوع ترافیک، از مهمترین موضوعات کشوری محسوب می‌شود، گفت: هدف پلیس راه، انضباط ترافیکی و برنامه‌ ریزی برای روانسازی و تسهیل در عبور و مرور جاده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح ناگوار ترافیکی، آموزش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است بیان داشت: اگر آموزش از دوران کودکی آغاز شود در آینده شاهد بسیاری از مشکلات در بحث حوادث دلخراش ترافیکی نخواهیم بود.

صفاری ارزیابی رفتار افرادی که از وسیله نقلیه استفاده می‌کنند را برای پیشگیری از مشکلات اجتماعی ناشی از وجود و استفاده از وسایل نقلیه  مناسب دانست و خاطرنشان کرد: امروزه ارزیابی رفتار رانندگان در جهت ارتقاء فرهنگ رانندگی سرلوحه کار در پلیس راه قرار گرفته‌ است.

وی با اشاره به اینکه رانندگی با سرعت غیرمجاز و نامطمئن حوادث شدیدی مانند واژگونی را در پی دارد اذعان داشت: کاهش تصادفات یک بسته ترکیبی شامل مهندسی ترافیک، آموزش، فرهنگ سازی و اجرای مقررات بوده و هر یک دارای اهمیت ویژه‌ای‌ است.

این مقام انتظامی از کاهش 15درصدی جانباختگان تصادفات برون شهری در 5 ماه اول سال 99 خبر داد و تصریح کرد: در پنج ماه اول سال جاری، جانباختگان تصادفات در گیلان31 نفر کمتر از پنج ماه اول سال گذشته بوده که این امر حاصل تلاش و کوشش همه جانبه تمامی کارکنان پلیس راه است.

رئیس پلیس راه استان در پایان با توجه به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: شهروندان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیام‌های بهداشتی مبنی بر عدم خارج شدن از خانه را جدی گرفته و از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز