عامل تیراندازی در صومعه‌سرا دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۵۵۷۳
عامل تیراندازی در صومعه‌سرا دستگیر شد
فرمانده انتظامی صومعه سرا گفت: عامل تیراندازی در یکی از روستاهای صومعه‌سرا، توسط ماموران انتظامی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "رضا کوهستانی" در تشریح جزئیات خبر گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی و مجروح شدن دو نفر در یکی از روستاهای صومعه‌سرا، ماموران انتظامی بلافاصله به آدرس اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مردی 47 ساله به منظور جلوگیری از ورود افراد ناشناس به باغ خود اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده است.

سرهنگ کوهستانی با بیان اینکه در این حادثه دو مرد 37 و35 ساله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شدند بیان داشت: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای عامل تیراندازی که اهل یکی از استان‌های مرکزی و ساکن صومعه سرا است را شناسایی و پس از دستگیری، وی را به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا در پایان با اشاره به اینکه حال عمومی مجروحان این حادثه مساعد گزارش شده است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های 110 پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما