اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در گیلان/ دستگیری دو شرور در رشت

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۷۹۴۹
اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در گیلان/ دستگیری دو شرور در رشت
- فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو شرور در اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی"  با اعلام این خبر گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه از قبیل ایراد ضرب و جرح، راه‎بندان، نزاع دسته جمعی، قدرت‌نمایی، تخریب اموال دولتی و اخلال در نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی می‌شوند در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: در پی دریافت گزارشاتی در خصوص شرارت و نزاع دسته جمعی، تیراندازی و راه‌بندان توسط دو نفر از اراذل و اوباش در منطقه آزاد انزلی و خشکبیجار شهرستان رشت و متواری شدن عاملان اصلی این درگیری‌ها، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پیچیده شبانه‌روزی، سرنخی از دو متهم متواری این درگیری پیدا کردند ادامه داد: خودرو متهمان در محور ورودی شهر رشت شناسایی، متوقف و دو شرور 28 و 39 ساله دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از دستگیری متهمان از خودرو آنها مقدار 5 کیلو و 400 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند بیان داشت: افراد دستگیر شده از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب هستند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی بر استمرار اجرای اینگونه طرح‌ها برای ارتقاء امنیت در سطح استان تاکید کرد و گفت: پلیس به هیچ وجه به مخلان نظم و امنیت، اجازه فعالیت و قدرت‌نمایی نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از مردم خواست، در صورت اطلاع از فعالیت اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما