فرماندار رشت تاکید کرد؛

لزوم تسریع در رفع مشکلات سپیدرود جهت بهره گیری از فرصت نقل و انتقالات

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۱۲۰۹
لزوم تسریع در رفع مشکلات سپیدرود جهت بهره گیری از فرصت نقل و انتقالات
فرماندار رشت با بیان اینکه به دلیل بدهی تیم سپیدرود، پنجره نقل و انتقالات این تیم مسدود است، تاکید کرد؛ باید با تسریع در تعیین تکلیف مشکلات مدیریتی تیم سپیدرود، امکان نقل و انتقال بازیکن، برای این تیم میسر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست بررسی و پیگیری مشکلات تیم سپیدرود که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد با بیان اینکه تیم سپیدرود یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال در کشور محسوب می شود و برای دوستداران فوتبال  کاملاً شناخته شده است، افزود: این تیم با دارا بودن طرفدارانی پرشور و خاص، به عنوان یک سرمایه اجتماعی برای استان و شهرستان محسوب می شود و از همین رو باید از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات این تیم و حفظ این سرمایه اجتماعی استفاده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه عدم مدیریت صحیح و فقدان ثبات مدیریتی، مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورد که در نهایت منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دو شد.

فرماندار رشت با بیان اینکه به دلیل بدهی تیم سپیدورد، هم اکنون پنجره نقل و انتقالات این تیم از سوی فدراسیون مسدود است، خاطر نشان کرد: نباید زمان را در زمینه نقل و انتقالات بازیکنان  از دست بدهیم و در این راستا باید هر چه سریعتر با تعیین تکلیف مشکلات تیم  و پرداخت بدهی آن به فدراسیون، پنجره نقل و انتقالات برای این تیم گشوده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز