حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری جهت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۲۳۳۱
حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری جهت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام
حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری در جهت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام تاثبرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ به منظور بررسی روند ساخت و تکمیل پروژه های سرمایه‌گذاری، تسریع در انجام عملیات اجرایی و رفع موانع ، هیاتی به سرپرستی مهندس مجید فاتحی مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست از پروژه سی شاین یکی از پروژه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه بازدید بعمل آوردند.

بنا بر این گزارش در روند بازدید از این پروژه تجاری نشستی با سرمایه‌گذار این طرح به منظور رفع موانع برگزار شد تا عقب ماندگی های پروژه برطرف و این طرح سرمایه گذاری در اسرع وقت اتمام و فاز نخست آن در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

پروژه مجتمع تجاری ، تفریحی و مسکونی سی شاین در زمینی به مساحت ۴۳ هزار مترمربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان ۴۳۰۰ میلیارد ریال در پنج بلوک در حال ساخت و تکمیل است و این مجتمع دارای ۱۶۴ واحد مسکونی، تجاری، تفریحی بوده و به عنوان یکی از پروژه های تجاری در دست احداث موجب افزایش فرصت اشتغال برای جوامع محلی نیز خواهد شد.

گفتنی است کلیه طرح های عمرانی و سرمایه گذاری حسب تاکید مدیرعامل سازمان بصورت مرتب بازدید و موانع آن برطرف خواهد شد تا علاوه بر افزایش سرعت ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی و زیربنایی، افزایش رضایت سرمایه گذاران ، و بهره برداری از طرح در موعد مقرر صورت گیرد.

 

hemaiat-1

نظر شما