معرفی کانون‌های برتر کشور در جشنواره شهید رجائی / رتبه دوم به گیلان رسید

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۲۸۳۱
معرفی کانون‌های برتر کشور در جشنواره شهید رجائی / رتبه دوم به گیلان رسید
با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط سازمان اداری و استخدامی و تایید وزارت آموزش و پرورش، اداره کل کانون گیلان رتبه دومی را در میان استان‌های کشور ازآن خود‌کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این موفقیت در ادامه درخشش این مجموعه‌ی فرهنگی  در جشنواره استانی شهید رجائی و معرفی کانون گیلان به‌عنوان دستگاه برتر استان حاصل‌شد.

ارتقا و بهبود عملکرد، انضباط اداری، شفافیت مالی و درعین‌حال تلاش هدف‌مند برای تعالی‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی، ازجمله ملاک‌های انتخاب کانون پررش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان اعلام‌شده‌است.

این به‌گزینی، درجریان برگزاری نشست فصلی مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در تهران و با اهدای لوح سپاس به مدیران‌کل استان‌های اردبیل، گیلان و گلستان، رسانه‌ای شد.

در این لوح تقدیر که  به امضای محسن‌حاج‌میرزائی، وزیر آموزش‌و‌پرورش رسیده‌است، از جشنواره شهید رجایی به‌عنوان فرصتی ارزش‌مند برای بهبود برنامه‌ها، ارتقاء، توسعه مدیریت و تحول اداری یاد‌شده که هر ساله باهدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی بر مبنای ارزیابی عملکرد  برگزار‌می‌شود.

مراسم با قدردانی از تلاش‌های اسفندیارضیائی، مدیر‌کل و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان همراه بود و طی آن براهمیت برداشتن گام‌های موثر در جهت بهبود اعتلای مدیریتی و ارتقای بهره‌وری و رضایت مردم تاکید‌شد.

33333333333

نظر شما