رییس گروه مشارکتهای اجتماعی ورزش و جوانان گیلان :

باید ازظرفیت جوانان به شیوه بارزتری بهره برداری کنیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۹۹۷۷
باید ازظرفیت جوانان به شیوه بارزتری بهره برداری کنیم
رییس گروه مشارکتهای اجتماعی ورزش و جوانان گیلان با اشاره به نقش ارزنده جوانان درفعالیت های اجتماعی و بهره وری آنان در پیشبرد و ارتقای زندگی آحادجامعه گفت : باید از ظرفیت این نیروهای کارآمد به شیوه بارزتری استفاده کنیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  فیروزعزت دوست در نشست سازمان مردم نهاد مهرآوران زندگی فردا با اشاره به آسیب های روانی گسترده ای که جوانان در هنگامه ی بحران فزاینده اقتصادی با آن روبرهستند، ازاین پایگاه اجتماعی قدرتمند و نقش ارزنده آنان درایجاد انگیزه و کارآمدی جامعه سخن گفت و افزود: سمن ها یک پایگاه اجتماعی بسیار قدرتمندی هستند که میتوانند در پیشبرد اهداف مورد نظر و بهبود زندگی همه ی مردم نقنش آفرینی بسرایی داشته باشند.

وی گفت :بهره برداری بهنگام از این نیروهای مستعد می تواند در کاهش بحران های اجتماعی و نیز بهبود فرایند های توسعه یافتگی متوازن جامعه بسیارموثرواقع شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان صومعه سرا ضمن ابراز رضایت از حضور جوانان در عرصه های اجتماعی گفت در کشورهای پیشرفته دنیا بسیاری از امورات جامعه مانند مسابقات بزرگ ورزشی با همکاری سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

علیرضا محمدی گفت :رویکرد ما هم در شهرستان استفاده از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف و کاهش مشکلات آنان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می باشد.

حقیری دبیر سمن مهرآوران زندگی فردا ضمن ابراز خشنودی از فعالیت در حوزه جوانان گفت سمن مهرآوران زندگی فردا در زمینه روانشناسی و حوزه اجتماعی با مشارکت جوانان تحصیلکرده برنامه های موثری را در صومعه سرا در سال جاری برگزار می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز