فرماندار رشت؛

کوتاهی در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا را نخواهیم پذیرفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۰۱۶۳
کوتاهی در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا را نخواهیم پذیرفت
فرماندار رشت با بیان اینکه در قبال اقشار و مشاغل آسیب دیده از کرونا مسئول هستیم، افزود: با کسانی که در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا کوتاهی کنند، برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی فتح اللهی، در جلسه ستاد تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا با تسلیت  فرارسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار داشت:  بیماری کرونا مشکلات عدیده ای را برای کل مردم دنیا ایجاد کرده است و هر کشوری با توجه به وسع و توانایی خود، نسبت به پوشش وضعیت افراد آسیب پذیر و متضرر از این بیماری منحوس، اقدام نموده است.

 وی با اشاره به راه اندازی پویش کمک مومنانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: در کشور ما نیز علاوه بر حضور و نقش آفرینی پررنگ مردم و گروه های جهادی و مردمی، دولت نیز با وجود تحریم ها، فشارهای بین المللی و اقتصادی، حمایت از اقشار آسیب دیده از بحران شیوع کرونا را در ستور کار خود دارد.

فرماندار شهرستان رشت اختصاص تسهیلات اعتباری جهت حمایت از مشاغل آسیب دیده را از جمله اقدامات دولت در این زمینه برشمرد، تاکید کرد: بانک ها و دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند در راستای جذب حداکثری این تسهیلات و پرداخت آن به اقشار آسیب دیده اقدام کنند.

مهندس فتح اللهی، ادامه داد:  دستگاه های اجرایی موظف به پیگیری این موضوع و جمع بندی آن تا آخر ماه هستند و باید این مهم را در اولویت کار خویش قرار دهند.

مقام عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر احصاء دقیق آمار وضعیت تسهیلات اعطایی، گفت : شاخص ها نشان دهنده توانایی دستگاه های اجرایی و بانک ها است و رتبه شهرستان رشت در زمینه ها و شاخص های مختلف باید در خور شان مرکز استان باشد.

فرماندار رشت با بیان اینکه کارگروه باید با جدیت، دقت و سرعت بالا در راستای جذب و پرداخت حداکثری تسهیلات به مشاغل اسیب دیده اقدام کند، افزود: تعارفی در خصوص برخورد با اهمال و کم کاری ها  در این زمینه نخواهیم داشت.

وی در ادمه تصریح کرد: ما برای مردمی تصمیم می گیریم که بر اثربحران کرونا کسب و کار و شغل خود را از دست داده یا در این مدت از کسب درآمد محروم بوده اند وباید به عنوان مسئول با اتخاذ تصمیمات مناسب و اقدام به موقع، نگرانی ها و دغدغه های این افراد را کاهش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز