رییس پلیس آگاهی استان خبر داد؛

شناسایی و دستگیری قاتلان زن۳۳ ساله گیلانی

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۳۹۰۲
قاتلان زن جوان گیلانی ، شناسایی و یکی از آنها دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس پلیس آگاهی استان، امروز با اعلام این خبر گفت : قاتلان الهام سرلاتی ، زن 33 ساله گیلانی ، زوج صیغه ای بودند که با پیگیری های پلیس مازندران و گیلان ، یکی از آنها که زنی 39 ساله اهل رودسر و ساکن تنکابن است در خانه اش دستگیر شد.

سرهنگ رحیم شعبانی با بیان اینکه این زن پس از دستگیری و اعتراف به قتل ، به مراجع قضایی تحویل داده شد افزود: متهم دیگر مظنون به قتل مرد 37 ساله اهل لنگرود و ساکن تنکابن که دارای سوابق کیفری است و به یکی از استان های کشور متواری شده و تلاش ها برای دستگیری اش ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه این زن و مرد قاتل  به قصد سرقت جواهرات ، آن زن را سوار و به قتل رساندند گفت: خریدار جواهرات سرقت شده نیز مردی 40 ساله و اهل تنکابن است که پس از دستگیر ی در مغازه اش، به مراجع قضایی تحویل داده شد.

الهام سرلاتی زن 33 ساله گیلانی، کارمند اداره تامین اجتماعی سیاهکل بود که یکم مهر بعد از پیاده شدن از سرویس اداره اش در شهر لنگرود برای رفتن به محل اقامت خود در شهر رودسر، در میدان شهید املاکی لنگرود ، سوار خودروی سواری می شود اما به خانه نمی رسد.

بعد از چند روز جستجوی پلیس،جسد وی سرانجام 4 مهر ، در منطقه جنگلی 2هزار مازندران کشف می شود.

بر اساس آمار پلیس، از ابتدای امسال تا کنون 33 فقره قتل در گیلان اتفاق افتاده است که  پلیس، کمتر از یک هفته  قاتلان را شناسایی ، دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده است.

نظر شما