‍ مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه شورای ورزش انزلی:

نگاه ما به ورزش ملی و بین المللی است

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۹۸۳۶
نگاه ما به ورزش ملی و بین المللی است
‍ مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه شورای ورزش انزلی گفت : نگاه ما به ورزش ملی و بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در جلسه شورای ورزش شهرستان انزلی جایگاه برجسته ورزش قهرمانی رادر این شهرستان بسیارممتاز  ارزیابی کرد و گفت : نگاه ساختار کلان ورزش استان تنها توجه به رفع کاستی ها و محرومیت زدایی از شهرستان ها بر اساس اولویت نبوده و اساسا تفکری هایی که سعی دارند ورزش را به حاشیه ببرند هرگز دلسوز جامعه نبوده اند .

وی تلاش های صورت گرفته برای توسعه همه جانبه ورزش استان را چشمگیرارزیابی کردو گفت : اگر چه اعتبارات ورزشی استان افزایش پیدا کرده است، اما با بحران اقتصادی و تورم بی محابا درجامعه عملا کارآیی ما هم در فرایند تکمیل پروژه ها  با مشکلاتی مواجه بوده است .

وی همراهی ومساعدت های فرماندار انزلی را درتوسعه ورزش شهرستان قابل اعتناء دانست و گفت : وجود همگرایی در ورزش که همه ی جامعه را شامل می شود ،بواقع بهترین راهبرد برای توسعه یافتگی جامعه بوده و این نگاه سازنده درهمیشه ایام از سوی دکتر غضنفری فرماندار انزلی وجود داشته است .

دکترغضنفری نیزدرسخنانی انتقاد ازمدیریت ورزش استان را فرار به جلوی افرادی ذکر کرد  که خودشان حتی در اداره یک تیم ورزشی عاجرند .

وی با یاد آوری این نکته که نباید فضای ورزش را با فضای سیاسی آمیخته کنیم ،افزود:برای توسعه ورزش باید از ایجاد فضای نابسامانی که با عث سردرگمی افراد در ورزش شود پرهیز کنیم .

فرماندار انزلی اهمیت دادن به ورزش انزلی را حق این شهرستان برشمرد و تاکید کرد :آنگاه که ورزش انزلی در سطح کشور برترین جایگاهها را احراز می کرد ،بسیاری از استان های متمول کشورهیچ پایگاهی دراین عرصه نداشته اند .

وی تیم ملوان را نبض ورزش شهرستان انزلی دانست وگفت :خوشبختانه با حمایت های نماینده مردم انزلی در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان ،روند مدیریت در تیم ملوان روبه بهبود است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز