مصدوم شدن محیط بان در حین مهار آتش سوزی در استان گیلان

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۷:۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۱۹۷۰
مصدوم شدن محیط بان در حین مهار آتش سوزی در استان گیلان
محیط بان مهران علی محمدی در هنگام مهار آتش در ارتفاعات گیره بره شهرستان ماسال از ناحیه دست و پا دچار آسیب نسبتا شدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رامین زراعتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال با تایید این خبر گفت :محیط بان مهران علی محمدی در هنگام مهار آتش در ارتفاعات ییلاقات گیره بره شاندرمن در حین انجام ماموریت از ناحیه دست و پا دچار آسیب نسبتا شدید  شد.

زراعتی گفت : بنابرگزارش واصله مبنی بر آتش سوزی در جنگل های ییلاقات گیره بره ، به دستور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان  مامورین  یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه 5 دستگاه خودرو با تجهیزات کامل از شهرستانهای صومعه سرا ، رضوانشهر ، تالش ، ماسال و اداره کل  بلافاصله با حضور در منطقه با تلاش فراوان از بامداد صبح امروز  شروع به اطفا حریق کردند که تاکنون ادامه دارد  که متاسفانه در این ماموریت محیط بان وظیفه شناس و پرتلاش مهران علی محمدی دچار آسیب شد.

لازم به ذکر است که مناطق جنگلی فوق خارج از محدوده مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست بوده و این ماموریت در راستای حفظ و صیانت از انفال الهی  و  حفاظت از عرصه های طبیعی ،جنگل ها و مراتع صورت پذیرفته است .

 

image_2020_11_2-6_0_7_160_JOk

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز