مدیرعامل سپیدرود:

بیشتر از این نمی شود تمرینات را به تاخیر انداخت / تا انتخاب مالک جدید کنار سپیدرود می مانم

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۲۹۸۴
مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود با اعلام آغاز تمرینات سپیدرود زیر نظر سهیل حق شناس از صبح پنجشنبه اظهار داشت: تا انتخاب مالک و تعیین تکلیف مالکیت باشگاه کنار سپیدرود باقی خواهم ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهدی آقازاده مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به زمان اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال گفت: متاسفانه مشکلات مالکیتی باشگاه موجب شد تا آغاز رسمی تمرینات به تعویق بیفتد و زمان شکل گرفتن تیم از دست برود.

وی با اعلام اینکه دلیل اصلی تاخیر آغاز تمرینات و معرفی کادرفنی، انتخاب یک مالک واجد شرایط برای اداره سپیدرود بود اظهار داشت: پس از تشکیل کارگروه انتخاب مالک زیر نظر فرماندار رشت، هنوز این اتفاق نیفتاده است و از آنجایی که خواسته اصلی هواداران سپیدرود تعیین تکلیف مالکیت بود ما صبر کردیم تا این اتفاق بیفتد اما همانطور که گفتم زمان زیادی از دست رفته است و طبق آخرین اعلام سازمان لیگ در هفته نخست آذرماه مسابقات آغاز خواهد شد.

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود در ادامه افزود: پس از انتصاب من به عنوان مدیرعامل سپیدرود، مدیرکل محترم ورزش و جوانان به بنده اختیار تام دادند تا زمان انتخاب مالک جدید اداره امور باشگاه را برعهده داشته باشند و از این رو من آقای سهیل حق شناس که فصل گذشته نیز سرمربی سپیدرود بودند در سمت خود ابقا کردم و از ایشان خواستم در کمترین زمان ممکن تمرینات آماده سازی را آغاز کنند.

آقازاده ماموریت اصلی خود را سر و سامان دادن سپیدرود برای آغاز تمرینات و جذب بازیکن از یک سو و بر طرف کردن مشکل نقل و انتقالات سپیدرود از سوی دیگر عنوان کرد و ابراز داشت: در کنار به حرکت در آوردن تیم برای آماده سازی هدف بزرگ و اصلی ما پیدا کردن یک خریدار قابل قبول برای انتقال قطعی باشگاه خواهد بود و من فقط به عنوان یک امانت دار تا حل مشکل مالکیت این سمت را برعهده خواهم داشت.

بازیکن اسبق باشگاه سپیدرود با درخواست کمک از خانواده بزرگ پیشکسوتان سپیدرود و هواداران پرشمار این باشگاه گفت: سپیدرود در یکی از خاص ترین شرایط تاریخ خود قرار دارد و روزی که در لیگ برتر بود همه برای کنار سپیدرود ماندن سر و دست می شکستند و امروز به جز اندک افراد دلسوز، کسی کنار سپیدرود نمانده است و تنها امید ما هواداران هستند.

از فرماندار و دادستان محترم و مدیرکل محترم ورزش و جوانان و همچنین از سه نماینده محترم رشت در مجلس که قول دادند کنارمان بمانند و بخشی از مشکلات مالی را برطرف کنند تشکر می کنم و بازهم تاکید می کنم که حجم مشکلات سپیدرود بسیار زیاد است و تنها با خرد جمعی و همدلی می توان آنها را از پش برداشت.

وی بازگرداندن بازیکنانی که در این مدت علی رغم داشتن قرارداد به صورت غیرقانونی از سپیدرود جدا شدند را یکی از کارهای دیگر خود دانست و بیان کرد: به دلیل فاصله کم تا آغاز بازی ها ما باید دو پلان داشته باشیم و یک فرض را بگذاریم ممکن است تا هفته های نخست متکی به بازیکنانی باشیم که با قرارداد دارند و یک پلان هم باز شدن پنجره باشد و جذب بازیکنان جدید، اما باید خود را برای همه اتفاقات آماده کنیم.

 

نظر شما