هشدار مدیریت بحران گیلان برای تمهید مقابله با حوادث ناشی از بارش باران

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۴۵۹۷
هشدار مدیریت بحران گیلان برای تمهید مقابله با حوادث ناشی از بارش باران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان براساس اعلام هواشناسی مبنی بر کاهش دما و تشدید بارش ها، به فرمانداران و مدیران دستگاه های مربوطه برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ امیر مرادی در گفت‌وگویی با اشاره پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ امواج ناپایدار سطح میانی جو به منطقه افزود: براین اساس شرایط برای کاهش محسوس دما، افزایش ابر، وزش باد (گاهی شدید) و در برخی نقاط رگبار و بارش باران و رعد و برق (بعضی نقاط شدید) و احتمال تگرگ مهیاست.

وی ادامه داد: به منظور به منظور مقابله با آب گرفتگی منطقه ای، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی جاده ها و کاهش دید، احتمال خسارت به سازه های سبک، احتمال لغزش و رانش زمین و اصابت صاعقه یا هرگونه حادثه احتمالی دیگر به دستگاه ها و فرمانداری ها تأکید شده تا آمادگی کامل را داشته باشند و اقدامات لازم را معمول دارند.

مدیرکل هواشناسی گیلان نیز در گفت و گویی، آسمان امروز استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) احتمال رعد و برق، اواخر وقت کاهش ابر عنوان کرد و گفت: برای فردا (سه شنبه) آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری، افزایش نسبی دما، احتمال مه، گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

دادرس خاطرنشان کرد: مجددا از روز سه شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار، افزایش ابر، کاهش نسبی دما، وزش باد، بارندگی و رعد و برق تا پایان هفته پیش بینی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز