معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رشت؛

استفاده بهینه از فضای مجازی جبرانگر محدودیت های اجرای برنامه های فرهنگی باشد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۹۷۹۵
استفاده بهینه از فضای مجازی جبرانگر محدودیت های اجرای برنامه های فرهنگی باشد
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت با اشاره به محدودیت ها در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با توجه به شیوع کرونا، خواستار استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی در راستای برنامه های فرهنگی و هنری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فریبرز سعیدی کیا، درجلسه شورای فرهنگی و اجتماعی شهرستان رشت با اشاره به آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا در بخشهای مختلف جامعه از جمله بخش های فرهنگی، اظهار داشت: امیدوارم با ریشه کن شدن این ویروس، شور و نشاط کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری دوباره رونق گیرد.

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت، همچنین بر استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در شرایطی که با وجود بیماری کرونا امکان فعالیت های هنری و فرهنگی از سوی بسیاری از هنرمندان و فعالین فرهنگی وجود ندارد، باید ضمن کنترل تمامی پیامدهای منفی این فضا، شرایط به گونه ای پیش رود که بتوانیم بالاترین بهره وری را از این فضا داشته باشیم. 
وی در ادامه افزود: تثبیت و تقویت اعتقادات دینی در بین نسل جدید بسیار مهم و ضروریست و ادارات و ارگانهای فرهنگی مرتبط باید نهایت تلاش خویش را در جهت پیشگیری و مقابله با آسیبهای اجتماعی به کار گیرند.
سعیدی کیا با تاکید بر اقدام های کارشناسی شده در راستای پیشگیری و مقابله با آسیبهای اجتماعی توسط  ادارات عضو شورای فرهنگی و اجنماعی شهرستان، گفت: آموزش و پیشگیری بهترین راهکار برای کاهش آسیبهای اجتماعی در میان مردم است که باید با برنامه ریزیهای مدون به این مقصود نائل شویم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز