آزادی ۸ زندانی از زندان لاهیجان با کمک خیرین این شهرستان

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۰۹۷۵
آزادی ۸ زندانی از زندان لاهیجان با کمک خیرین این شهرستان
با کمک خیرین ، گروه جهادی و انجمن حمایت شهرستان لاهیجان ۸ زندانی آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با کمک و مساعدت خیرین ، گروه های جهادی و انجمن حمایت شهرستان لاهیجان زمینه آزادی ۸ زندانی از زندان لاهیجان فراهم و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند .

محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان با بیان این خبر اظهار کرد : یکی از برنامه های مهم اداره کل زندانهای گیلان در جهت کاهش جمعیت کیفری و آزادی زندانیان از زندان ، جذب خیرین و فراهم نمودن زمینه های آزادی زندانیانی است که بعضاً به علت عدم تمکن مالی مناسب در زندان بسر می برند و این امکان توسط خیرین نیکوکار برای آنان فراهم می شود تا فرصتی دوباره یافته و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردند .

وی بیان کرد: مددجویان بعد از آزادی به مرکز مراقبت بعد از خروج معرفی می شوند تا با مهارتهای علمی و عملی که در دوران تحمل کیفر زیر نظر اساتید فنی حرفه ای ، جهاد کشاورزی و ... در زندان کسب کردند جهت اخذ وام به مراکز مجاز هدایت شده تا بتوانند حرفه ی مورد نظر را راه اندازی نموده و کسب و کار معین برای امرار معاش خود و خانواده ایجاد نمایند.

محمدی اصل ضمن خرسندی از تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با زندان افزود: سعی ما بر این است تا بعد از آزادی تا حد توان از مددجو حمایت کنیم و این امر با حمایت دیگر نهادها موثر تر خواهد بود تا نرخ برگشت پذیری مجدد به زندان کاهش یابد

مدیر کل زندانهای استان گیلان در پایان با اظهار امیدواریگفت: این سنت حسنه  مانند همیشه در همه ایام با مشارکت وصف ناپذیرخیرین و گروه های جهادی ادامه تا مددجویان به آغوش گرم خانواده بازگردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز