پرستاری جامعه نگر در جامعه توسعه پیدا کند

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۸۷۰۲
پرستاری جامعه نگر در جامعه توسعه پیدا کند
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان پرستاری جامعه نگر را یک ضرورت خواند و یادآور شد: با توجه به گسترش فناوری و تغییر سبک زندگی و الگوی جمعیت ،باید پرستاری جامعه نگر نیز توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ کیمیا تنهایی امروز در مراسم تقدیر از برخی پرستاران استان با تبریک هفته پرستار به تلاشگران این عرصه ، بزرگترین سرمایه انسان را سلامت دانست و افزود: پرستاران مشتاق به حفظ سلامتی افراد هستند  و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند.

وی تصریح کرد: در جریان بحران شیوع کرونا همگان شاهد بودیم که پرستاران با پزشکان ،فداکارانه به خدمت رسانی به هموطنان خود پرداختند.

تنهایی با بیان اینکه جامعه پرستاری همواره از محبوبیت اجتماعی خوبی برخوردار بوده‌و هستند، گفت: شیوع کرونا شرایطی را فراهم کرد تا زحمات و خدمات این قشر بیش از پیش نمایان شود و بر محبوبیت اجتماعی پرستاران افزود.

معاون استاندار گیلان بر لزوم افزایش سطح علمی پرستاران بعنوان حافظان امنیت و سلامت جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: پرستاران علاوه بر وظیفه مراقبت بالینی از بیماران  ؛ باید اطلاعات علمی و آموزشی خود را متناسب با تغییرات و پیشرفت های نظام های سلامت افزایش دهند تا شاهد افزایش نقش پرستاری در جامعه باشیم .

وی توسعه پرستاری جامعه نگر را یک ضرورت خواند و یادآور شد: با توجه به گسترش فناوری و تغییر سبک زندگی و الگوی جمعیت ،باید پرستاری جامعه نگر نیز توسعه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز