مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد؛

امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۹۱۴۲
امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان
سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر به متاثرین از برف و کولاک در محور های کوهستانی سیاهکل به دیلمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان در مقابله با بارش برف و باران گفت: پیرو پیش بینی های اخیر سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در برخی از مناطق و نواحی کوهستانی گیلان، کلیه کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

غلامی با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در برخی از نواحی کوهستانی گیلان اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه روز جاری پس از بارش برف و کولاک در منطقه کوهستانی لاریخانی محور سیاهکل به دیلمان ، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان نسبت به امدادرسانی در مناطق مذکور اقدامات لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به استقرار همزمان معاونین و نمایندگان ستادی در شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی هر چه موثرتر جمعیت هلال احمر، تعدادی از معاونین و نمایندگان ستادی در شعب جمعیت هلال احمر جهت بررسی و نظارت بر میزان آمادگی شعب و نجاتگران پایگاه ها، انبارها و تجهیزات امدادی مسقر شدند، این هماهنگی و نظارت حداقل تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت.

سیاوش غلامی ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن درخواست از مردم برای توجه هرچه بیشتر به اعلان هشدارها تاکید کرد: هموطنان و مسافرین برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کرده و از عبور و مرور به نقاط کوهستانی خودداری کنند و در صورت ضرورت خودروی خود را به زنجیر چرخ وسایر امکانات ایمنی مجهز نمایند.

شایان ذکر است؛ ۴۴ پایگاه و پست امداد و نجات و شعبه هلال احمر در طرح زمستانه گیلان فعال و آماده خدمت رسانی به مردم گرانقدر استان است.

 

11

56

233

1222

4333

 

نظر شما